Автор Тема: Не пускают «голос». Укртелеком пожаловался в АМКУ на lifecell  (Прочитано 13044 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 85096
  • Пол: Мужской
  • Есть вопросы? Пишите в личку
    • Награды
Оператор фиксированной связи обвиняет lifecell в блокировке международного телефонного трафика транзитом из сети Укртелекома. В lifecell говорят, что в посредниках не нуждаются и сами могут работать с иностранным «голосом». Конфликт уже минул стадию телеком регулятора и ушел в плоскость антимонопольных и судебных баталий.

НВ Бизнес разбирался в причинах и последствиях конфликта двух операторов.

Как работает бизнес на международном голосовом трафике

Одним из пунктов доходов многих отечественных телеком-операторов является деятельность на рынке услуг пропуска международного трафика голосовой телефонии.

при звонке абонента одного из иностранных операторов, такой оператор ищет партнера для транзита трафика в Украине, находит его, выбирая по показателям «цена» / «качество» / «договоренности», и оплачивает стоимость разговора партнеру. Украинский партнер же доводит звонок до конечного абонента и оплачивает такой звонок оператору, на сеть которого он совершался, из расчета 0,10 евро за минуту (без НДС). Стоимость минуты в 10 евроцентов установлена государством — телеком-регулятором (Национальной комиссией, осуществляющей государственной регулирование в сфере связи и информатизации). Оператор, занимающийся транзитом голосового трафика, зарабатывает на разнице между установленной государством ставкой в 10 евроцентов и оплатой за транзит от партнера — как правило, разница составляет до нескольких евроцентов.

По итогам 2019 года операторы фиксированной связи получили от предоставления услуг международной телефонной связи 113 миллионов гривен дохода.

Что не устраивает Укртелеком

Как стало известно, в Укртелеком обратился с жалобой в АМКУ на lifecell ещё в апреле. Причиной обращения к регулятору стало прекращение со стороны lifecell пропуска на свою сеть международного телефонного трафика транзитом из сети Укртелекома. lifecell перестал пускать этот вид «голоса» от Укртелекома с первого января.

Дальше прочитать газетёнка Сыча не даёт...
#Приватбанк фашисты. В нём ненавидят людей старшего возраста


Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 85096
  • Пол: Мужской
  • Есть вопросы? Пишите в личку
    • Награды
 Як стало відомо, Укртелеком звернувся зі скаргою до АМКУ на lifecell ще в квітні. Причиною звернення до регулятора стало припинення з боку lifecell пропуску на свою мережу міжнародного телефонного трафіку транзитом з мережі Укртелекому. lifecell припинив пропускати цей вид «голосу» від Укртелекому з першого січня.

«У січні lifecell блокував до 97% нашого транзитного трафіку. Зарубіжний абонент з будь-якої мережі телефонує на lifecell, його оператор вибирає будь-якого оператора України, який отримує дзвінок і передає його транзитом lifecell, оплачуючи тому 10 євроцентів. У нас міжнародних партнерів утричі більше, ніж в lifecell, і зовнішні ціни привабливіші, але в січні цей оператор блокував до 97% нашого транзитного трафіку, змушуючи європейського оператора скеровувати трафік безпосередньо на нього. Тому що через нас абонент штучно не може додзвонитися», — пояснює директор з корпоративних комунікацій Укртелекому Михайло Шуранов.

 В Укртелекомі запевняють: договору про взаємопоєднання з lifecell у них немає, але це не заважає здійснювати розрахунки за міжнародний телефонний трафік, оскільки розрахунки проводяться за регульованими державою розрахунковими таксами (0,10 євро за хвилину без ПДВ). Водночас, заявляють в оператора фіксованого зв’язку, відсутність договору не заважає lifecell продовжувати пропуск інших видів трафіку.

«Головне питання — наявність фізичного блокування, яке не дає змоги здійснювати пропуск вхідного міжнародного трафіку і конкурувати з lifecell за ціною на послугу, — зазначає директор з корпоративних комунікацій Укртелекому. — Є всі підстави вважати, що дії lifecell стосовно Укртелекому є порушенням, за яке передбачена відповідальність з накладенням штрафу у великих розмірах».

За словами Михайла Шуранова, Укртелеком звернувся в антимонопольні органи задля вирішення зазначеного питання виключно за відсутності інших можливостей впливу на lifecell.

«Попри рекомендації НКРЗІ (в березні відбулася зустріч представників обох операторів за участю представника НКРЗІ), блокування трафіку не було усунено, а надання послуг за регульованими державою розрахунковими таксами (0,10 євро за хвилину без ПДВ) не поновлено», — пояснює представник Укртелекому.

lifecell: ми можемо й самі

У lifecell пояснюють: Укртелеком відмовився від продовження договору, а розбіжності, що виникли між сторонами, оскаржуються в суді. Наразі мобільний оператор очікує рішення суду.

У мобільного оператора стверджують: lifecell може самостійно прийняти міжнародні виклики без використання посередників, як-от Укртелеком, виконуючи таким чином рекомендації телекомрегулятора. До того ж Укртелеком сам блокував трафік: «Оскільки траплялися випадки, коли Укртелеком блокував трафік, що проходив між телекомунікаційними мережами Укртелеком і lifecell, і для забезпечення кращої якості викликів, що надходять з-за кордону, ТОВ «Лайфселл» може самостійно прийняти міжнародні виклики без використання посередників, як-от ВАТ «Укртелеком». В цьому випадку ТОВ «Лайфселл» виконує рекомендацію НКРЗІ та забезпечує проходження дзвінка «від краю до краю», — пояснюють у прес-службі українсько-турецького мобільного оператора.

Укртелеком втрачає мільйони

В Укртелекомі зазначають: lifecell дещо лукавить і насправді не виконує рекомендацій НКРЗІ. Продовжувати ж договір Укртелеком відмовився через «необґрунтовані обмеження обсягів трафіку з боку lifecell, що значно менше можливості Укртелекому щодо його термінації».

«Обговорювалися умови продовження, не дійшли згоди, та навіщо ж блокувати?», — дивується Михайло Шуранов.

Він упевнений: справа може застрягти в судах надовго, тоді як Укртелеком продовжуватиме втрачати іноземних партнерів.

«Ми як національний оператор втрачаємо клієнтів, бо не можемо забезпечити пропуск трафіку на будь-який напрямок в Україні. Це суттєва проблема», — стверджує представник Укртелекому.

За оцінками Шуранова, через конфлікт з lifecell Укртелеком втрачає по декілька мільйонів гривень доходу на місяць.
#Приватбанк фашисты. В нём ненавидят людей старшего возраста


Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 85096
  • Пол: Мужской
  • Есть вопросы? Пишите в личку
    • Награды
Какие же они тугие в Укртелекоме, заказали джинсу у Сыча, а тот ещё решил её и продать подписчикам. И, кажется, ещё и рекламу открутит подписчикам.
#Приватбанк фашисты. В нём ненавидят людей старшего возраста

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 85096
  • Пол: Мужской
  • Есть вопросы? Пишите в личку
    • Награды
Ничего святого у этих турок нет. Укртелеком десятилетиями сидел на входящей трубе и тут на тебе, турки говорят, а мы и сами можем. А там и остальные опсосы подтянутся.

Леонидыч, поднимай им тарифы на электрику. С телекомом у тебя кина не будет. Медь продал, недвижимость тоже.
#Приватбанк фашисты. В нём ненавидят людей старшего возраста

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 85096
  • Пол: Мужской
  • Есть вопросы? Пишите в личку
    • Награды
Re: Не пускают «голос». Укртелеком пожаловался в АМКУ на lifecell
« Ответ #4 : 02, Октября 2020, Пятница, 17:57:15 pm »
Комерційний конфлікт між операторами не повинен впливати на функціонування мереж загального користування

З початку 2020 року компанія Лайфселл займає деструктивну комерційну позицію, яка полягає у тому, що відсутність договору про взаємо з’єднання між Лайфселл і Укртелекомом трактується першим як підстава для блокування певних видів трафіку та несплати за послуги фактично надані Укртелекомом, який зі свого боку трафік не обмежував. Ігноруючи визначені державою розрахункові ставки за послуги термінації міжнародного трафіку, ТОВ «лайфселл» з початку року блокує пропуск міжнародного трафіку з мережі Укртелекому.

На жаль, склалася ситуація, за якої за дев’ять місяців поточного року ні НКРЗІ, ні АМКУ, ні рішення господарських судів не змогли вирішити комерційний конфлікт між операторами телекомунікацій та забезпечити пропуск всіх видів трафіку.

При цьому Лайфселл також ігнорує наявну заборгованість перед Укртелекомом за той трафік, який Укртелеком вже пропустив з мережі Лайфселл, та не здійснює оплат за фактично надані послуги.

У зв'язку з цим Укртелеком змушений був вдатися до аналогічних дій і обмежити пропуск деяких видів трафіку (щодо яких не укладено договір між компаніями) з мережі Лайфселл на прямому інтерконекті. При цьому абоненти Лайфселл матимуть технічну можливість додзвону альтернативними маршрутами через мережі інших операторів, у разі, якщо їх оператор телекомунікацій забезпечує виконання законодавства України в частині наявності резервних маршрутів.

Укртелеком вважає, що позиція Лайфселл у відмові від підписання договору про взаємоз’єднання без наявності в ньому обмеження за видами трафіку, в цілому деструктивна для галузі і може негативно вплинути на цілісність мереж загального користування та можливість забезпечення зв’язку з кінця в кінець.
#Приватбанк фашисты. В нём ненавидят людей старшего возраста

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 85096
  • Пол: Мужской
  • Есть вопросы? Пишите в личку
    • Награды
Re: Не пускают «голос». Укртелеком пожаловался в АМКУ на lifecell
« Ответ #5 : 04, Октября 2020, Воскресенье, 09:15:18 am »
Коментар lifecell щодо cитуації з Укртелекомом

Внаслідок відмови ПАТ «Укртелеком» від діючого договору взаємоз’єднання наприкінці 2019 року та ігнорування пропозицій ТОВ «лайфселл»  укласти договори на 2020 рік на раніше діючих умовах, виникла ситуація, за якої оператори здійснюють взаємний пропуск трафіку без договору, фактично надаючи один одному послуги. Питання укладення договору розглядається в суді і рішення ще не винесено.
 
Наразі сформувалася взаємна заборгованість між операторами, при цьому lifecell також не отримував від Укртелекому жодних оплат за фактично надані послуги починаючи з січня 2020 року.
 
Оскільки Укртелеком блокував на своїй мережі дзвінки від абонентів, що перейшли за процедурою  MNP до lifecell, в тому числі дзвінки, які здійснюються в екстренні служби,  lifecell запровадив альтернативну маршрутизацію дзвінків для захисту своїх користувачів у випадку надзвичайних ситуацій .
#Приватбанк фашисты. В нём ненавидят людей старшего возраста


Теги: