Приватбанк запровадив проривну технологію — відтепер клієнти можуть спілкуватися з банком через інтернет та мобільний застосунок Приват24. Про це йдеться у повідомлденні банку.
Бета версія такої унікальної інновації вже доступна всім користувачам мобільного Приват24 (iOs та Android) — потрібно лише оновити застосунок до останньої версії.
Дзвінки до банку через застосунок безкоштовні та працюють за наявності мобільного інтернет чи Wi-Fi. Важливо, що такий спосіб спілкування з банком є безпечним, оскільки дзвінок захищений логіном і паролем від Приват24.
Щоб подзвонити до Приватбанку із застосунку, треба увійти до мобільного Приват24 із своїм логіном та паролем, перейти в «Профіль клієнта» — «Служба підтримки» — «Дзвінок через Приват24» (або «Дзвінок у підтримку» для Android).
Зараз сервіс працює у тестовому режимі, щоб перевірити всі його можливості та зробити технологію ще більш зручною та досконалою.