Автор Тема: Клієнти Приватбанку зможуть дзвонити до банку через мобільний застосунок П24  (Прочитано 722 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 83611
  • Пол: Мужской
  • Есть вопросы? Пишите в личку
    • Награды
Приватбанк запровадив проривну технологію — відтепер клієнти можуть спілкуватися з банком через інтернет та мобільний застосунок Приват24. Про це йдеться у повідомлденні банку.

Бета версія такої унікальної інновації вже доступна всім користувачам мобільного Приват24 (iOs та Android) — потрібно лише оновити застосунок до останньої версії.

Дзвінки до банку через застосунок безкоштовні та працюють за наявності мобільного інтернет чи Wi-Fi. Важливо, що такий спосіб спілкування з банком є безпечним, оскільки дзвінок захищений логіном і паролем від Приват24.

Щоб подзвонити до Приватбанку із застосунку, треба увійти до мобільного Приват24 із своїм логіном та паролем, перейти в «Профіль клієнта» — «Служба підтримки» — «Дзвінок через Приват24» (або «Дзвінок у підтримку» для Android).

Зараз сервіс працює у тестовому режимі, щоб перевірити всі його можливості та зробити технологію ще більш зручною та досконалою.


Теги: