Автор Тема: Песимізм споживчих настроїв призводить до погіршення настроїв у банківс секторі  (Прочитано 1026 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 70322
  • Пол: Мужской
  • Киевстар российский оператор
    • Награды
Перший квартал 2011 року характеризується погіршенням настроїв у банківському секторі – збільшилась кількість людей, які оцінюють теперішній час, як несприятливий для співпраці з банками. Зростання цін та інфляційні очікування призвели до збільшення кількості респондентів, що не заощаджують та не планують заощаджувати. Одночасно, відбулося не лише зростання рівня користування пластиковими картками, а і збільшення операцій з використанням карток. Про це свідчать дані регулярного дослідження ринку банківських послуг для фізичних осіб GfK Ukraine.

Перший квартал 2011 року характеризується погіршенням настроїв у банківському секторі – збільшилась кількість людей, що оцінюють теперішній час, як несприятливий для співпраці з банками. Зокрема, лише 4,8% респондентів вважають, що зараз хороший час для того, щоб покласти гроші в банк, тоді як у четвертому кварталі 2010 року цей показник дорівнював 7,3%. Одночасно, менше людей згодні з тим, що зараз хороший час для того, щоб взяти позику в банку (5,1% проти 7,3% у четвертому кварталі 2010 року).

«Основними причинами такої ситуації є не лише не найкращі умови надання банківських послуг (низькі відсотки по депозитам, високі ставки кредитування), а ще і оцінка загальної економічної ситуації та очікування щодо її змін», – коментує Дмитро Яблоновський, керівник відділу фінансових досліджень GfK Ukraine.

У першому кварталі цього року зменшилась частка тих, хто накопичує у гривні (до 34%) та користується депозитами (до 5%). Дещо збільшилась кількість респондентів, що накопичують на пластикових картках і поточних рахунках, а також тих хто накопичує готівку в іноземній валюті, та респондентів, які не накопичують взагалі.

Одночасно, відбулося не лише зростання рівня користування пластиковими картками (до 50,6% опитаних), а і збільшення операцій з використанням карток (збільшення транзакцій для оплати товарів та послуг, оплати комунальних платежів, поповнення рахунків мобільних телефонів, оплати через Портмоне). Також зросла кількість користувачів нецільовими кредитами (до 4,2% опитаних).

Щодо намірів використання банківських послуг, то в першому кварталі 2011 року зменшилась частка респондентів, які планують накопичувати кошти практично всіма зазначеними способами. Загалом, 59% респондентів повідомили, що вони не мають намірів робити заощадження, що на 9 п.п. більше, ніж за результатами четвертого кварталу 2010 року. «Ми пов’язуємо падіння намірів щодо заощаджень серед іншого й з загальним падінням рівня добробуту громадян, як порівняно із попереднім кварталом, так і аналогічним кварталом минулого року. В першому кварталі цього року значно зросла частка тих, кому не вистачає власних коштів для придбання одягу та взуття, а також тих, хто змушений економити на харчуванні. Таким чином, збільшення маркетингової активності банків може бути зведено нанівець погіршенням економічного стану домогосподарств», – каже Дмитро Яблоновський.

http://www.gfk.ua/public_relations/press/press_articles/008147/index.ua.html
Пополняя Киевстар, ты пополняешь российский бюджет!


Теги: