Сьогодні зранку СМС запрацювали!
Дякую #Kyivstar та особисто Pavel Daniman
Висновки такі:
- "ох нелегкая это работа" звернути на себе увагу ) Коли ти працюєш в самій Компанії, то ніколи не стикаєшся з проблемами такого роду
- офіційну версію проблеми я так і не зрозумів, а неофіційну – не буду тут коментувати
- звернутися до Київстар як споживачу мені вдалося тільки через Call Centre (СС). Для цього треба мати купу часу, бо IVR CC направляє у «петлю Мебіуса», з якої немає виходу до живої людини. Тобі пропонують звернутися до системи Мій Київстар, що було неможливо у моїйситуацїї через відсутність верефікаційних СМС від того ж самого Київстар. Зоряна мене не зрозуміла, то ж вийти на живу людину через месенджер я не зміг
- пясля мого учорашнього посту у ФБ мені подзвонили біля 10 вечора з Київстар (Дякую!) та довго пояснювали збіг обставин. Сервіс СМС відновився лише наступного дня приблизно о 10:30
- окремо хотів би зупинитися на каналі комунікіцїї. За останні роки я звик до месенджерів та чатів. Тут це не працює, тільки «поговорить», причому в односторонньому форматі: тобі можуть зателефонувати, а ти – ні. Насправді ти теж маєш можливість передзвонити на номер, що тобі телефонував, але потрапляєш у той самий СС з «петльою Мебіуса». Хтось мені дзвонив з Київстар сьогодні вдень два рази під час мойого робочого дзвінка (іншого), можливо, щось важливе хотіли повідомити? Про це вже дізнатися неможливо
- те, що Київстра писав мені щось через СМС, маючи відкриту проблему про те, що СМС мені не доставляються, я вже писав.
- співчуваю тим споживачам, які не мають знайимих у Київстарі, таких, що можуть допомогти «з середини»
- «Лупайте сю скалу! Нехай ні жар, ні холод Не спинить вас! Зносіть і труд, і спрагу, й голод, Бо вам призначено скалу сесю розбить»