Вот новый ответ:
Сергію, добрий день!
У першу чергу хотіли б підкреслити, що наша компанія керується чинними нормами законодавства України. Відповідно, ми в жодному разі не вимагаємо від клієнтів надання паспортних даних, зокрема їх ксерокопій з власної ініціативи, і нам шкода, що певні дії з боку компанії створюють для Вас незручності.
Проте при здійсненні оплати вартості послуг та товарів у відділенні на суму від 5 тис грн беріть паспорт, щоб ми могли його відсканувати та зберігати в системі. Це потрібно робити один раз на рік і пов'язано із новими вимогами законодавства у сфері фінмоніторингу та необхідністю здійснювати ідентифікацію та верифікацію платників та отримувачів переказів. Зміни було введено 28 квітня цього року і регламентуються Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Але ви завжди можете скористатись нашим зручним мобільним додатком та проводити свої платежі в найлегший та швидкий спосіб без сканування документів. Або ви можете сплатити карткою, адже їх власники вже ідентифіковані та верифіковані банками, які відкривали карткові рахунки.
Будемо вдячні за контактний номер телефону або накладної, по якій Ви отримували посилку у відділенні, а також дату та час дзвінка в контакт-центр. Хочемо покращити сервіс, виправити ситуацію та уникнути таких прикрих помилок в майбутньому.
Нравится