Автор Тема: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов  (Прочитано 4591 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 73139
  • Репутация: +321/-3
  • Пол: Мужской
  • Киевстар и Коболев одна шайка
    • Награды
Для тех, кто помоложе, напомню, что Киевстар очень долго владел медалькой "Лучший работодатель", но сейчас там ад и треш, причём в публичной плоскости - в судах, соцсетях и т.д.

Я новости с этого "фронта" постил в новости Киевстар, наивно пологая, что это такая текучка. Время показало, что я сильно ошибался. Это отдельная, жирная тема, которая просто фонтанирует новостями. Поэтому выделяю это направление в отдельную тему и начнём с публичного обращения к Петру Чернышову:

Чергова догана!

Публічне звернення до Президента ПрАТ «Київстар»

Шановний Peter Chernyshov, вимушений звернутись до Вас в публічному просторі, так як звернення в офіційному порядку (листування) не є дієвим, а якщо сказати просто, то листи просто ігноруються.

27.12.2017 року я отримав наказ (за Вашим підписом) про застосування дисциплінарного стягнення до однієї мало примітної особи. Наче все чесно. Компанія вважає, що я порушник, тому застосовує такий захід. «Порушник» (уявний) вважає, що він не порушник, і готується таку догану скасувати в суді.

Але слово «чесно» у нас (Вас) в Київстарі має подвійне значення, і ці значення можуть використовуватись в залежності від обставин, і ось чому:
ДОГАНУ КОМПАНІЯ ВИРІШИЛА ВИНЕСТИ ЗА НАСТУПНІ ПОРУШЕННЯ:
1. За те, що я, як представник Профспілки, поїхав приймати участь в судовому засіданні в м. Запоріжжя (де судиться член Профспілки, якого Ви незаконно звільнили). Поїхав не просто залишивши робоче місце, а надав Вам відповідний службовий лист, додав судову повістку. Але Ваші (наші) «стратеги» швиденько придумали, що саме в цей день я повинен поїхати в м. Київ на важливу зустріч, з поважним керівником. Таким чином склали акт про те, що я був відсутній в Дніпрі на робочому місці, та й те, що я не прибув у відрядження.

2. За те, що наші (Ваші) «стратеги» вважають, що я погано працюю. Якщо сказати просто, то виглядає це приблизно так: ми йому ставимо завдання під підпис, розписуємо графік роботи вказуючи, що він повинен робити кожну секунду свого робочого часу, а він «сволота така» не виконує. Він постійно збивається з графіку, а все те, що робить - робить погано, безвідповідально, частенько пише «образи» в соціальних мережах. Одним словом, треба його звільняти, вигнати та зажити заново таким ЖИТТЯМ, ДЕ КОРОНА ЗБИРАЄ ВСЕ ПАВУТИННЯ ЗІ СТЕЛІ, ДЕ НІС ПРОТИКАЄ СТЕЛЮ, так як керівник який рішить з ним питання, стане найкмітливішим керівником сучасності!
Не буду зараз марнувати Ваш час на читання моїх доводів щодо того, що Ваші «стратеги» сядуть в чергову лужу в суді. Так як підстави для винесення доган - нема, обґрунтування – нема, розуму – нема, і комусь буде соромно.

В мене інше питання. В наказі (про догану) значиться перелік документів, які стали «підставами» для такого заходу. Мені цей перелік ніхто не надав. А ці підстави мені потрібні для того, щоб написати судовий позов про скасування відповідного наказу. А не маючи цих документів, я просто вимушений сидіти і чекати. Або як варіант чекати нової догани (наприклад вчора запізнився з обіду на 2 секунди).

Я звернувся до Вас Peter Chernyshov з відповідною заявою 02.01.2018 року, в якій просив надати мені копії всіх документів, які стали «підставами» винесення догани. Але до сьогодні відповіді НЕМА! Звичайно, що можна ще почекати, але є занепокоєння в тому, що Ваші «стратеги» використають час (час, яким вони обмежують мене в праві на оскарження догани) для того, щоб втілити в життя новий план. Я звернувся до «стратегів» з відповідним питанням електронною поштою. Але відповідь змусила «напрягтись» ще більше.
«Стратеги» кажуть: «чекайте Михайло встановлений законом строк, Ваше питання знаходиться на розгляді в юридичному департаменті, як буде підготовлена відповідь ми Вам її обов’язково дамо…»

Питаю «стратегів»: «ЛЮБІ МОЇ, а як довго чекати, а яким законом Ви керуєтесь визначаючи строк на відповідь, а що тут вивчати цілим департаментом?»

У відповідь «стратеги» кажуть: «відповідь буде дана в строк, обмежувати Вас у праві на оскарження ми не можемо, йдіть до суду з порожніми руками»!

З чим іти? Невже питання отримання документів, на які йдеться посилання в наказі про догану, потребує вивчення департаментом? Чому цей департамент вже майже 15 днів вивчає це важливе питання? Що за маячня Петре Анатолійовичу?
Я закликаю Вас «перезавантажити» одного-двох «стратегів» і повернутись на шлях чесного протистояння.

Винесли догани, вважаєте цей крок законним, то давайте розбиратись в суді. АЛЕ НЕ ТРЕБА МЕНЕ ОБМЕЖУВАТИ В ПРАВІ НА ЗВЕРНЕННЯ В СУД, ШЛЯХОМ НЕНАДАННЯ ВІДПОВІДНИХ ДОКУМЕНТІВ, ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ЙДУТЬ ДОДАТКАМИ ДО НАКАЗУ, ЯКИЙ СТОСУЄТЬСЯ БЕЗПОСЕРЕДНЬО МЕНЕ.

Не буду вдаватись до правових обґрунтувань своїх вимог, хай наш департамент відпрацьовує свою ЗП.

АЛЕ СКАЖУ ОДНЕ: У МЕНЕ ІНКОЛИ СКЛАДАЄТЬСЯ ВРАЖЕННЯ (НУ ПІСЛЯ ОСЬ ТАКИХ ОГИДНИХ ТА НИЗЬКИХ ДІЙ ВАШИХ «СТРАТЕГІВ»), ЩО МІЙ ТРУДОВИЙ СПІР ТРИВАЄ НЕ З КОМПАНІЄЮ КИЇВСТАР, КОМПАНІЄЮ ЛІДЕРОМ ГАЛУЗІ, КОМПАНІЄЮ, ЯКУ ЗНАЄ КОЖНИЙ УКРАЇНЕЦЬ, А З 🍺..... (втримався, корпоративний кодекс і все таке).

Не перетворюйте Peter Chernyshov ім’я Київстар на посміховисько, Ви його не здобували, і не створювали. Якщо хочете змагань - дайте додатки, та я пішов у суд.

Сподіваюсь на розгляд публічного звернення.


Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 73139
  • Репутация: +321/-3
  • Пол: Мужской
  • Киевстар и Коболев одна шайка
    • Награды
Re: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов
« Ответ #1 : 17, Январь 2018, Среда, 16:41:35 pm »
Кстати, одна из тем, которой занимается доблестное СБ Киевстар. Ибо это большая угроза  :'(


Оффлайн gloogin

  • Маститый писатель
  • **
  • Сообщений: 221
  • Репутация: +0/-0
    • E-mail
    • Награды
Re: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов
« Ответ #2 : 17, Январь 2018, Среда, 18:06:17 pm »
занимается доблестное СБ Киевстар
Позвольте поинтересоваться: какими методами СБ КС "занимается" решением описанной выше ситуации?

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 73139
  • Репутация: +321/-3
  • Пол: Мужской
  • Киевстар и Коболев одна шайка
    • Награды
Re: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов
« Ответ #3 : 24, Январь 2018, Среда, 12:36:55 pm »
История о том, как Михаил Яценко хотел сменить работу, но из этого ничего не вышло...

Вирішив змінити роботу, але зрада від Київстар змінила плани!

Враховуючи напруженні відносини з моїм керівництвом в Київстарі, вирішив пошукати нове місце роботи. Враховуючи здобуту юридичну освіту, вирішив шукати саме в цьому напрямку.

Знайшов у «червоних» (саме так Peter Chernyshov називає конкуруючу компанію Водафон Україна): гарний офіс, дружня команда, кар’єрний ріст, безкоштовний мобільний телефон 🤣, саме такими аргументами мене переконували залишити роботу в Київстарі.
Запросив у керівництва характеристику, збираю пакет документів, дзвоню, а мені кажуть: «досвідос хлопче, Ваше місце юрисконсульта вже зайняте»

Кажу: «Це як називати? Де справедливість? Ми же домовились»!

Відповідають: «Соррі, але попросили «зверху» взяти на вакантну посаду іншого кандидата, і як не смішно, кандидат також колишній працівник Київстару»

Кажу: «Та це зрада»!

Поклали слухалку переговорного пристрою.

Провів власне розслідування, таки да, взяли на майже мою посаду колишнього головного юриста Київстар – Наталію Алдошину, можливо пам’ятаєте? Ну та, шо мене «ГАНЯЛА» по судах , та що втілювала все нові і нові стратегічні плани, а потім раптово вирішила піти з Київстару, як кажуть в таких випадках: «Знайшла на порядок краще».

Де краще? З посади начальника відділу на посаду юрисконсульта? Навіщо такі жертви? Невже для Вас Peter Chernyshov питания є наскільки принциповим, що навіть в такий спосіб вирішили «насолити».

Буду працювати у синіх!

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 73139
  • Репутация: +321/-3
  • Пол: Мужской
  • Киевстар и Коболев одна шайка
    • Награды
Re: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов
« Ответ #4 : 02, Февраль 2018, Пятница, 15:51:07 pm »
Європейські цінності Київстар, комплаєнс комітет - допоможе чи ні?

Невеличка напруженість стосунків між мною (поза штатним працівником) та новою командою Київстару привели до того, що я був вимушений звернутись за захистом своїх прав та інтересів.

Наче повинен був звертатись в суд, але вирішив не відволікати реформованих судів (поки) і звернувся до іншого, потужного та міцного органу.

В компанії, після долучення до групи VEON (колишній Vimpel Com), з’явились такі функції, як комплаєнс комітети. Хоча вони були і до VEON, але в ті далекі часи не були такими рекламованими.

Комплаєнс функція поділяється на дві частини, одна Українська, інша комплаєнс VEON (головний орган). Функції і завдання цього органу є досить цікавими, якщо сказати просто «держава в державі». Основні меседжі наступні:
- якщо вам відомо про порушення законодавства України, корпоративних документів компанії – повідомляйте;
- вчиняйте гідно і правильно;
- якщо Ваші права порушено, якщо до Вас застосовують тортури (фізичні, моральні) – повідомляйте.

В компанії ведеться досить активна реклама сього органу, банери по офісу, постійна розсилка повідомлень на пошту, навіть заставка з’являється після того, як ПК переходить в режим «задрімав». Одним словом в рекламу комплаєнс зараз вкладається достатня кількість ресурсів і коштів за для створення уяви в головах працівників про те, що вони захищенні, що вони можуть звернутись, і навіть те, що комплаєнс не подивиться на посаду порушника, а візьме його «за вухо» і зробить боляче. Європа, як ні як.

Ось посилання на документ, який підкреслює функції коплаєнс: https://kyivstar.ua/uk/about/about/suply/compliance, документ передбачає навіть те, що будь-який громадянин може звернутись, якщо знає про факти зловживання, корупції, порушення законодавства будь-якою особою, яка має відношення до VEON. Приблизно такого змісту є і інший корп. документ, виконання якого є обов’язковим кожним працюючим в компанії.

Ось я звернувся. Звернувся до місцевого комплаєнсу (комплаєнсу ПрАТ «Київстар»). Якщо відверто, то на допомогу не розраховував (хоча надія була), але було дуже цікаво побачити, чи дійсно це робочий та потужний орган, чи так собі звичайна «п’явка» в бюджеті компанії.

Звичайно, за для уникнення «бла, бла, бла» звернувся з досить обґрунтованими заявами, заяви в яких викладенні факти того, що порушуються мої права, та порушується законознавство України певними керівниками Компанії. Відповідей поки нема. Саме цікаве те, що звернення електронною поштою залишилось взагалі без належної уваги. А письмове звернення вже більше двадцяти днів має приблизно той самий результат. Звичайно, я стараюся відкидати думки про те, що орган, який закликає мене як працівника Київстар звертатись в разі, якщо мені відомі факти порушення законодавства, може сам порушити строки на відповідь, тому чекаю.

Ось цікаво буде отримати (чи не отримати) від місцевого комплаєнсу відповіді, проаналізувати їх, підкласти додаткові факти та докази та звернутись до комплаєнсу VEON (можна сказати до верхівки робочого та потужного органу). От просто цікаво до «не можу».

А що Ви думаєте Peter Chernyshov з цього приводу? З «п’явкою» Київстару (комплаєнсом місцевого рівня) майже все ясно, а от головний комплаєнс VEON - спрацює?

Оффлайн Bricks

  • Moderator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 7571
  • Репутация: +100/-2
  • Пол: Мужской
  • Хвастливый адепт темной стороны КС (с)
  • награды 10 лет на форуме
    • Награды
Re: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов
« Ответ #5 : 03, Февраль 2018, Суббота, 18:15:37 pm »
Местным комплайэнсом заведовала занятная девушка с хитрым взглядом...а сейчас кто?

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 73139
  • Репутация: +321/-3
  • Пол: Мужской
  • Киевстар и Коболев одна шайка
    • Награды
Re: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов
« Ответ #6 : 03, Февраль 2018, Суббота, 18:33:44 pm »
Местным комплайэнсом заведовала занятная девушка с хитрым взглядом...а сейчас кто?
Я не слышал про перемены на этой позиции. Зато я слышал про очередную порцию исков в Шевченковский суд Киева от уволенных. А это всё бомба замедленного действия.

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 73139
  • Репутация: +321/-3
  • Пол: Мужской
  • Киевстар и Коболев одна шайка
    • Награды
Re: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов
« Ответ #7 : 07, Февраль 2018, Среда, 15:39:06 pm »
В Київстарі подвійний формат!

Публічне звернення до Президента ПрАТ «Київстар»

Шановний Peter Chernyshov, вимушений звернутись до Вас в публічному просторі. Батьки мене так виховали: є питання - задай відкрито, а не за спиною - без імен та прізвищ.

Ви кажете: «чесность очень важное качество для каждого кто работает в Киевстаре». Це з поста на внутрішній сторінці ФБ компанії без імен, але зміст якого зводиться до того, що Профспілка, яка діє в компанії, не крокує в ногу з Вами (Компанією), а працівник, який мало що робить для компанії, але постійно її лає – взагалі знахабнів. Не знаю про кого Ви це писали, але хотів би прокоментувати. Але не можу, так як внутрішній ФБ мені закрили через те, що «в компанії закінчились вільні аккаунти». Смішно? Я пропоную за власні кошти придбати аккаут, хоча розумію, що суть не там.

Ви також голосно та гордо заявили про те, що компанія виконує законодавство та вимоги Комплаєнс, який є досить суворим органом. Тут не згоден. Комплаєнс є «п’явкою» бюджету Компанії, це моя власна думка і я її відверто висловлюю, готовий доводити або спростовувати, подобається це комусь чи ні.

Якщо я помиляюсь, то я готовий так само публічно вибачитись, так як можливо публічно когось образив.

Я вчора звернувся до Комплаєнсу з заявою, в якій просив притягнути Вас до відповідальності за порушення законодавства України «Про звернення громадян». Саме на Вас я направив два запита про інформацію, які вже більше місяця ігноруються. Чому так? Я не знаю, думаю Ваші слова розходяться з ділом. Чи спрацює Комплаєнс і зробить те, що повинен? Невпевнений. Але мрію про це.

Одна з заяв, яку Ви проігнорували, це моя спроба отримати додатки, які йшли до наказу (за Вашим підписом) про застосування до мене догани. Гадаю Ви розумієте, що мені щоб оскаржити догану в суді, треба мати ці додатки. Пройшов місяць - відповіді нема, змоги піти в суд - теж нема. Якщо наші «кмітливі» вважають, що саме в такий спосіб, не надаючи відповіді три місяця в мене сплине строк на оскарження в суді (саме три місяця законодавець дав строк на оскарження догани), то переконую Вас, що це хибний крок.

Чекаю до 18.02.2018 року, якщо відповіді (додатків) не буде - витребую в суді. Сором буде на весь телеком.

Зовсім забув. За ігнорування надання відповіді в строк (15 днів або місяць) передбачається адміністративна відповідальність, це я для Комплаєнсу, щоб на «старті» відбити бажання дати відповідь в стилі: «Михайло, ми все перевірили: порушень нема».

Єдиний
поза штатний інженер ПрАТ «Київстар»
Яценко Михайло

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 73139
  • Репутация: +321/-3
  • Пол: Мужской
  • Киевстар и Коболев одна шайка
    • Награды
Re: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов
« Ответ #8 : 07, Февраль 2018, Среда, 19:25:54 pm »
Не нравится Пете профсоюз...

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 73139
  • Репутация: +321/-3
  • Пол: Мужской
  • Киевстар и Коболев одна шайка
    • Награды
Re: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов
« Ответ #9 : 12, Февраль 2018, Понедельник, 13:25:20 pm »
КИЇВСТАР І ЙОГО РУЧНИЙ КОМПЛАЄНС!
РОБОЧИЙ ОРГАН? ЧИ ТАК…?


Ну ось, як кажуть «їхали-їхали та приїхали!».

Привабливі банери, календарі кожному, постійне нагадування про свої функції, такі дзвінкі слогани, як: - якщо Ваші права порушуються….

- Якщо Вам відомо про порушення законодавства….

- Ви маєте повідомити, якщо хтось зловживає….

- Ми дуже пильно стежимо над виконанням законодавства….

- Ми створюємо стандарти поведінки….

І так, нажаль, можна писати і писати, і вірити в те, що функція комплаєнс в Київстарі є потужним та міцним органом, а на справді це все таки чергова п’явка в бюджеті компанії, яка просто висосує кошти компанії.

Ось, шановний Peter Chernyshov , моя скарга (на фото) до комплаєнс комітету Київстар з копією на Вас. А ось ст. 20 Закону України «Про звернення громадян», яка каже: ЗВЕРНЕННЯ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ І ВИРІШУЮТЬСЯ У ТЕРМІН НЕ БІЛЬШЕ ОДНОГО МІСЯЦЯ ВІД ДНЯ ЇХ НАДХОДЖЕННЯ, А ТІ, ЯКІ НЕ ПОТРЕБУЮТЬ ДОДАТКОВОГО ВИВЧЕННЯ, - НЕВІДКЛАДНО, АЛЕ НЕ ПІЗНІШЕ П'ЯТНАДЦЯТИ ДНІВ ВІД ДНЯ ЇХ ОТРИМАННЯ.
ТЕ ЩО ВИ НЕ ВИКОНУЄТЕ ЦЮ НОРМУ ЗАКОНУ – ЦЕ ВЖЕ ДРІБНИЦІ, БО НЕ В ПЕРШЕ, І Я ТАК РОЗУМІЮ НЕ В ОСТАННЄ. У мене взагалі таке враження, що це візитівка нової команди Київстар, я маю на увазі чхати (хоча тут треба інше слово вжити) на законодавство України.
Це скоріше питання до комплаєнсу, як, до органу, який (як Ви кажете) є суворим, який як той яструб, який сидить на даху офісу і виглядає, щоб хтось, не порушив закон або внутрішній документ, або не вкрав який-то актив компанії, чи не порушив права іншого працівника…

Чому цей орган сам порушує закон? Чому не надає відповіді в строк?

Я просто вражений тим, як Вам Peter Chernyshov вдалось за чотири роки вашого керівництва перекреслити всі цінності Київстару, які здобувались та прививались роками!...

Почекаю ще трохи… Може п’явка припинить висосувати бюджет та почне займатись ділом?

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 73139
  • Репутация: +321/-3
  • Пол: Мужской
  • Киевстар и Коболев одна шайка
    • Награды
Re: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов
« Ответ #10 : 15, Февраль 2018, Четверг, 10:01:12 am »
ОРЕНДОВАНІ ПРАЦІВНИКИ

ПрАТ «КИЇВСТАР» або ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ»

Виникла необхідність порівняння прав та умов праці двох працівників, з першого погляду працюючих наче в різних компаніях, але поєднаних в одну.

Компанія ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ» (і.к. 30964777) – звичайна компанія, яка надає послуги аутсо́рсингу/аутстаффингу. Якщо діяльність цієї компанії описати більш зрозумілим терміном, то це «компанія, яка укладає трудові договори з працівниками (приймає на роботу в свій штат) і потім направляє їх виконувати певні роботи у іншого роботодавця (в іншій компанії)». Якщо ще простіше, то це КОМПАНІЯ, ЯКА НАДАЄ СВОЇХ ШТАТНИХ ПРАЦІВНИКІВ В ОРЕНДУ ІНШІЙ КОМПАНІЇ.

Звичайно, назва такої компанії не суть, завтра вона може перетворитись в іншу, з іншою назвою. Колись вона, наприклад, називалась ТОВ «Промоушн Аутсорсинг».

Напевне, пояснювати, навіщо робити такі «маневри», не треба? Якщо ні, то, знову таки, все дуже просто - зменшення розміру заробітного фонду штатних працівників, шляхом перекладання певного об’єму роботи (яку виконують штатні працівники ПрАТ «Київстар») на плечі працівника, якого надала в оренду компанія ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ».

Зазвичай, орендовані працівники ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ» нам всім відомі, ще «вчора» вони були нашими колегами, так само як і більшість з нас, були штатними працівниками ПрАТ «Київстар». Вони, змінивши місце роботи (компанію з якою укладено трудовий договір) залишись в том самому кабінеті, за тим самим столом, у них навіть комп’ютер, принтер, телефон, залишився той самий, що видали ще в ПрАТ «Київстар». У такого орендованого працівника така сама електронна пошта (домен, як у штатного), доступи на внутрішні сторінки, його ім’я можна навіть побачити в довіднику штатних працівників ПрАТ «Київстар», одним словом зроблено все, щоб не виділяти таких працівників серед штатних.

Саме цікаве те, що орендованими працівниками ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ» керують штатні працівники-керівники ПрАТ «Київстар» і виглядає це так:
працює відділ (наприклад «відділ з продажу швидкісного інтернету») в кількості 10 штатних працівників ПрАТ «Київстар», керує відділом – керівник відділу, ну і як у нас далі керівник напрямку, департаменту, дирекції, але це не суть. Завтра дев’ять штатних працівників ПрАТ «Київстар» викликаються в кадри, і їм розповідають сумну історію про те, що скрутні часи в країні…, в компанії реорганізація, оптимізація, навіть скорочення…, і компанія вимушена піти на такий крок, як скорочення, або розірвання трудового договору за згодою сторін. Але, так як ПрАТ «Київстар» «дбає» про своїх штатних працівників, то вам одразу пропонується укласти трудовий договір з ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ» і продовжувати робити те, що ви і робили в штаті ПрАТ «Київстар» і далі. І ви, прийнявши таку «цікаву» пропозицію, повертаєтесь на своє робоче місце, але вже не як штатний працівник ПрАТ «Київстар», а як орендований в ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ». І вас таких дев’ять працівників «відділу продажу швидкісного інтернету», а от ваш керівник відділу, залишився бути штатним ПрАТ «Київстар». Він досить обґрунтовано розповідає вам про переваги орендованого працівника, щоб вас трохи підтримати морально в той час, коли ви почнете оговтуватись після вчинку з написання двох заяв (однієї на звільнення, а другої на прийом на роботу) після того, як почнете задавати собі питання: «а де історія про: «скрутні часи в компанії, реорганізація, оптимізація, скорочення»? Де все те, що вам розповідали годину-дві тому? А нічого цього нема, є просто бажання зменшити заробітний фонд ПрАТ «Київстар», а роботу виконувати потрібно, як і раніше.


Далі приведемо невелике порівняння умов праці штатного працівника ПрАТ «Київстар» та орендованого працівника ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ» (будемо враховувати, що це однакові посади, такі працівники виконують однакові обов’язки):

РОЗМІР ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ:

В ПрАТ «Київстар» - визначається тарифними сітками, грейдами, вилками, змінюється наказом по Компанії, погоджується Профспілкою;
ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ» - встановлюється індивідуально, зазвичай з самого початку може навіть бути, як в Київстарі (але це не більше першого року роботи);

ДОПЛАТА НА ОБІД, ДОПОМОГА НА ОЗДОРОВЛЕННЯ:

ПрАТ «Київстар» - передбачається системою мотивації;
ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ» - не передбачається;

ІНШІ УМОВИ ЗАОХОЧЕНЬ ТА ДОПОМОГ (НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ, ВИХІД НА ПЕНСІЮ, СМЕРТЬ РОДИЧА, ПЕРЕЇЗД В ІНШУ МІСЦЕВІСТЬ, ЛИХО І ТАК ДАЛІ):

ПрАТ «Київстар» - передбачається системою мотивації;
ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ» - не передбачається;

МЕДИЧНЕ СТРАХУВАННЯ:

ПрАТ «Київстар» - передбачається системою мотивації;
ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ» - не передбачається;

ТРУДОВИЙ ДОГОВІР:

ПрАТ «Київстар» - безстроковий (в більшості випадків);
ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ» - строковий (кожний рік переукладається новий, строком знову на один рік);

ПОДАТКИ, ВІДПУСТКА, ЛІКАРНЯНІ:

ПрАТ «Київстар» - відповідно законодавства;
ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ» - відповідно законодавства.

З трудовим договором дуже цікава річ, яка виглядає в наступному: щоб, наприклад, розірвати безстроковий трудовий договір з ініціативи роботодавця, потрібні такі обґрунтування: зміна виробництва, зменшення або збільшення якихось обсягів продукції, обов’язково все це треба довести та погодити з Профспілкою, а от розірвати строковий трудовий договір, дуже просто. Просто не укладається на новий строк, і все…

Про види трудових договорів і порядок їх розірвання ми писали раніше: https://www.facebook.com/profspilka.kyivstar/posts/1058469057561726:0, стаття актуальна.

На сьогодні питань (законних питань) до діяльності ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ» (або іншої схожої компанії) дуже багато, Профспілка з періодичністю до них повертається, але розібратись в питанні остаточно не вистачає часу. Можливо доручимо розібратися в цьому питанні комусь із наших активних членів Профспілки, які голосно кричать про те, що нічого не робиться…

Що зараз? А зараз саме Вам (поки що штатним працівникам ПрАТ «Київстар») необхідно приймати рішення: або заявляти своє право на працю з гідними умовами та гарантіями, або ставати орендованим працівником.

Для тих хто гадає, що буде час поміркувати, буде час все обговорити, прийняти правильне рішення – то цього нажаль не буде. Зміна статусу штатного працівника в орендованого реалізовується стрімко і раптово, щоб обмежити Вас в часі на «поміркувати». Приклад такий вже був: назва компанії інша, а сценарій і втілення/реалізація – не змінюються, хоча не виключено те, що з’явиться новий сценарій: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1387325704676058&id=978856452189654

Приблизна чисельність таких орендованих працівників на сьогодні близько 1000 (навіть можливо 1500) працівників, це цілі структурні підрозділи: центри телефонного обслуговування, канцелярії, архіви, відділи в маркетингових дирекціях, відділи АХО, відділи в технічному, фінансовому департаменті, одним словом, такі орендовані працівники присутні майже в усіх структурних підрозділах ПрАТ «Київстар». Очевидним є і те, що орендованими працівниками не заміщуються посади керівного складу. Пошукайте в корпоративному довіднику працівників Компанії хоч одну посаду керівного складу, яку займає працівник з позначкою «Brain Source/Аутсорсинг». Не знайдете, можете не гаяти час.

Тобто приймати рішення Вам! Профспілка готова діяти, готова допомагати відстоювати Ваше право залишатись штатним працівником ПрАТ «Київстар», а не орендованим або залученим.

Що робити Ви знаєте (стосується тих, для кого дана стаття є актуальною вже сьогодні), все зараз залежить саме від Вас.

Для переконливості, можете поспілкуватись з будь-ким з орендованих працівників ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ» про його умови праці, а вже потім «відкривати» свою душу керівнику, якій буде Вас переконувати про те, що бути орендованим значно краще, ніж штатним ПрАТ «Київстар».

Всі питання за телефоном, або на пошту: ppo.kyivstar@gmail.com

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 73139
  • Репутация: +321/-3
  • Пол: Мужской
  • Киевстар и Коболев одна шайка
    • Награды
Re: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов
« Ответ #11 : 23, Февраль 2018, Пятница, 14:43:05 pm »
НУ ЩО, ШАНОВНІ,
В ТЕМІ З КОМПЛАЄНСОМ КИЇВСТАР - СТАВЛЮ КРАПКУ.
«ВЧИНЯЙ ПРАВИЛЬНО» - КЕРУЮСЬ САМЕ ЦИМ ПРИНЦИПОМ!

КОМПАЛАЄНС – орган, який закликає мене (як працівника компанії) негайно повідомляти, якщо мені відомо про зловживання керівників своїм положенням, про корупцію, про хабарництво, про порушення законодавства України будь-яким працівником/керівником Компанії.
КОМПЛАЄНС не допускає створення робочого середовища, яке є неприпустимим (наприклад, переслідування з етнічних, релігійних переконань, за кольором шкіри або віри сповідання, про приналежність до політичних та інших партій, та таке інше).

Одним словом, працівник може звернутись і отримати допомогу, працівник при такому звернені отримає конфіденційність та заборону переслідування за своє звернення. КОМПЛАЄНС каже про те, що він готовий вжити заходи до будь-кого, не зважаючи на посаду та статус. Якщо коротко, то «всі рівні, покарання отримає будь-хто, одним словом, як в Європі – закон один для всіх».

Звернувся…. Навіть чотири рази. І що? А нічого! …окрім чергової догани. Я навіть не отримав жодних відповідей. Відсутність відповідей у визначений Законом «Про звернення громадян» строк (15 днів, або місяць) підкреслює, що КОМПЛАЄНС КИЇВСТАР це повністю безкорисний орган. Цей орган повністю зв’язаний з керівництвом і просто не готовий виконувати свої функції. ЯК Я І КАЗАВ: П’ЯВКА, ЯКА СОСЕ БЮДЖЕТ КОМПАНІЇ.

Суть моїх звернень до КОМПЛАЄНСУ КИЇВСТАР зводиться до того, що органами поліції проводяться слідчі дії за ознаками скоєння кримінального злочину передбаченого ч. 1 ст. 382 Кримінального кодексу України (невиконання судового рішення, що набрало законної сили). Мені це відомо, і я про це повідомляю, як того вимагає Кодекс поведінки компанії.

Кримінальна справа досить давня (по європейськім міркам, але для наших широт – норма), належним чином не розслідується, але на сьогодні є відкритою. Історія про нашу реформовану поліцію - це окрема історія.

Злодій (в простонародді) за цією кримінальною справою – посадова особа ПрАТ «Київстар». Звичайно, це поняття повинно було бути звужено (в ході досудового слідства) до конкретної посадової особи, в посадові обов’язки якої входить виконання кадрових питань (виконання рішення суду в частині поновлення працівника на роботі), але слідство триває.

Може я, звичайно, помиляюсь, але я конкретно вказую в своїх зверненнях в КОМПЛАЄНС про те, хто і як порушив законодавство України і хто може бути винним в разі, якщо кримінальна справа буде розслідувана поліцією. Але у відповідь чую тишу, що підтверджує, що КОМПЛАЄНС КИЇВСТАР це «повний нуль» (згадав назву тарифного плану червоних).

Підсумую:
Хочете почути тишу – звертайтесь до КОМПЛАЄНСУ КИЇВСТАР;
Хочете отримати догану – звертайтесь до КОМРЛАЄНСУ КИЇВСТАР;
Хочете отримати неімовірну пригоду на робочому місті – звертайтесь до КОМПЛАЄНСУ КИЇВСТАР;
Хочете бути звільненим – звертайтесь до КОМПЛАЄНСУ КИЇВСТАР.
Питання про те, а чи КОМПЛАЄНС VEON здатний щось робити – залишається відкритим.
Користуючись нагодою, хочу привернути Вашу увагу Peter Chernyshov на те, що в компанії триває конкурс «Сузір’я Київстар». А враховуючи те, що Ви мені закрили доступ на внутрішній ресурс компанії, майбутнє «Сузір’я Київстару» може залишитись без мого голосу.
Є «договорнячок»: «Ви мені доступ на внутрішній фейсбук, а я Вам свій голос 🤣».
З повагою,
єдиний поза штатний інженер.

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 73139
  • Репутация: +321/-3
  • Пол: Мужской
  • Киевстар и Коболев одна шайка
    • Награды
Re: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов
« Ответ #12 : 28, Февраль 2018, Среда, 20:25:07 pm »
ВІДКРИТЕ ЗВЕРНЕННЯ ДО ПРЕЗИДЕНТА ПрАТ «КИЇВСТАР»!

ШАНОВНИЙ ПЕТРЕ АНАТОЛІЙОВИЧУ!

Ви не відповідаєте на листи Профспілки, не надаєте чітких та зрозумілих відповідей, уникаєте від обговорення проблемного питання! Це не конструктивний діалог, не європейській підхід до вирішення питання, це перший крок, який веде до СТРАЙКУ працівників Компанії. І в цьому звернені Профспілка спробує Вам донести те, що СТРАЙК, в нашому випадку, – це вимушений та зважений крок, і в разі якщо він відбудеться, то буде проведений відповідно всіх вимог.

Профспілка в листі (№223_18 від 24.01.2018 року) запитала про плани Компанії відносно працівників відділу роздрібного продажу ПрАТ «Київстар» - ВІДПОВІДІ ПО СУТТІ НЕ ОТРИМАЛИ;

Звернулись повторно з вимогою (239_18 від 13.02.2018 року) – ПРОІГНОРОВАНО;

Звернулись з проханням включення цього питання в організаційно-кадрову комісію (№249_18 від 21.02.2018 року) - ПРОІГНОРОВАНО.
Відсутність відповідей лише доводить, що Компанія прийняла рішення зменшити штат працівників майже на 250 посад. Чому зараз, чому саме тоді, коли саме ці працівники повинні продавати нові послуги Компанії? Бажання Компанії заміщати штатних працівників, працівниками найманих у іншого роботодавця, не є законним і саме головне, не робить Компанію лідером в області працевлаштування. Якщо Ви, Петре Анатолійовичу, вважаєте, що працівник, який «вчора» був штатним працівником, а «сьогодні» став працівником іншого роботодавця, буде більш якісно і сумлінно виконувати свої обов’язки, то це не так. І це не важко встановити, необхідно поспілкуватись зі штатним працівником Компанії (який знає плани своєї участі в команді на найближчий час), і поспілкуватись із працівниками, які залучені зі штату іншого роботодавця (в нашому випадку ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ»). Такі дії Компанії знищують корпоративний дух самих працівників.

Якщо це черговий спосіб збільшення показників прибутку Компанії, шляхом зменшення заробітної плати працівників відділу роздрібного продажу ПрАТ «Київстар», то зверніть увагу на те, що у цих працівників самі низькі заробітні плати в Компанії.

Профспілковий комітет, від ім’я працівників відділу роздрібного продажу ПрАТ «Київстар», вимагає від Вас, Петре Анатолійовичу, відповідей на питання та діалогу. МИ ПРОПОНУЄМО ВЖИТИ ВСІХ МОЖЛИВИХ ЗАХОДІВ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ЦІ ПРАЦІВНИКИ ЗАЛИШАЛИСЬ САМЕ ШТАТНИМИ, З УСІМА ГАРАНТІЯМИ ТА ПРАВАМИ ШТАТНОГО ПРАЦІВНИКА.

Профспілка також розуміє, що СТРАЙК це радикальний крок, і для проведення такого заходу буде вжито всі процедури, які вимагає законодавство.

ШАНОВНІ ПРАЦІВНИКІ ВІДДІЛУ РОЗДРІБНОГО ПРОДАЖУ ПрАТ «КИЇВСТАР»!

Зараз саме Вам приймати рішення про те, чи бажаєте Ви залишитись штатним працівником Компанії, чи станете черговим об’єктом для економії розміру заробітного фонду. Завтра Ви станете працівником іншої компанії ( і тут не важливо якої, ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ», «Алло», чи «Сота»), цікаво те, що Ви все зробите так, ніби і самі того і хотіли, наче саме ВИ і є ініціатором того, що Ви стаєте не штатним працівником. Ви будете сидіти на тому самому робочому місті, за тим самим столом, Ви навіть одягнете ту саму корпоративну кофту з логотипом «Київстар», але вже як зовсім інший працівник, працівник, якій працює не за штатною посадою.

З вибором все досить просто: є три варіанта і вирішувати саме Вам, який спосіб обрати.

ПЕРШИЙ ВАРІАНТ: Завтра Вам «наполегливо» запропонують написати заяву про звільнення з Київстару за згодою сторін. Слово «наполегливо» просимо запам’ятати, тому як вже все вирішили, і Ви це знаєте. Разом із заявою про звільнення з Київстару Ви напишете заяву на прийняття на роботу в чергову компанію-партнера (і не важливо, це ТОВ «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ», «Алло», «Сота»), це інші умови праці, інша оплата, інші гарантії і інша мотивація. Єдине, що залишиться таким самим, це Ваша кофта в корпоративних кольорах. Про те, як проходять заходи з «урочистої зміни місця роботи» (один з варіантів), можемо нагадати: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1387325704676058&id=978856452189654

Про те, як може бути «наполегливо», то нагадаємо Вам, що не так давно Ви самі собі зменшили розміри посадових окладів: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1169086523166645&id=978856452189654

Чим відрізняється штатний працівник Компанії від працівника, який орендований у іншого роботодавця: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1850376051704352&id=978856452189654

ДРУГИЙ ВАРІАНТ: Індивідуальний трудовий спір. Це коли Ви не приймаєте «наполегливу пропозицію» і Вас спробують звільнити в примусовому порядку. Варіанти перебігу подій є різні, і тут рекомендуємо уважно ознайомитись зі статтею про порядок розривання трудових договорів: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1447823688626259&substory_index=0&id=978856452189654
Профспілка при цьому варіанті готова надавати допомогу всім своїм членам і консультацію іншим. Нагадаємо, що саме в цьому варіанті значно краще бути членом Профспілки, так як на скорочення члена профспілки, необхідно отримати відповідну згоду, а до скорочення подати обґрунтування, з чим зв’язано скорочення.

ТРЕТІЙ ВАРІАНТ: колективні заходи, висування відповідних вимог саме від вас самих. Одною із таких вимог буде саме заборона на заміщення ваших штатних посад працівниками інших роботодавців. Для цього потрібно діяти чітко, швидко і зважено. Всю організацію процесу вирішення питання бере на себе Профспілка. Але і від Вас потрібна організація. Вже на сьогодні є координатори в тих чи інших містах, але є міста без організації. Вважаємо, що саме в цьому «третьому» варіанті є достатньо шансів залишитись штатними працівниками, поліпшити частину Ваших умов праці, і саме головне, довести собі та іншим, що саме з Вас починається слово - команда.

Без Вашої участі, Профспілка готова активно допомагати в варіанті 2, третій варіант ефективніше, але потребує участі кожного працівника, а в даному випадку працівника відділу роздрібного продажу ПрАТ «Київстар».

Не треба боятись слова СТРАЙК, він не відбудеться завтра, він відбудеться тільки тоді, коли будуть вжитті всі заходи щодо вирішення питання шляхом переговорів. І ми переконані в тому, що вирішити питання нам вдасться саме шляхом переговорів.
Бажаючих стати координатором у своєму місті чекаємо тут: ppo.kyivstar@gmail.com

РІШЕННЯ ПРИЙМАТИ САМЕ ВАМ, І ВИБІР САМЕ ЗА ВАМИ. ЯКЩО КОЛЕКТИВ БУДЕ ЗАДАВАТИ ПИТАННЯ, ТО ВСЕ БУДЕ ВИРІШЕНО.

профсоюз Киевстара в Фейсбуке (официальная страница)

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 73139
  • Репутация: +321/-3
  • Пол: Мужской
  • Киевстар и Коболев одна шайка
    • Награды
Re: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов
« Ответ #13 : 22, Март 2018, Четверг, 13:48:25 pm »
ЗУСТРІЧ ПРОФСПІЛКИ З КЕРІВНИКАМИ РОЗДРІБНОГО ПРОДАЖУ ПрАТ «КИЇВСТАР»

Вчора (21.03.2018 року) пройшла зустріч Профспілки з керівниками роздрібного продажу ПрАТ «Київстар». Наші (як і Ваші) занепокоєння були не даремними, попереду втілення проекту Компанії, в якому всіх штатних працівників роздрібного продажу (це привітні хлопці та дівчата, яких ми бачимо в магазинах ПрАТ «Київстар) планується замінити дилерами. Завітавши до магазину Компанії (або до центра обслуговування абонентів), ми побачимо звичайну для абонента картину: охайний працівник (ця) в корпоративній кофті Компанії, але не штатний працівник (ця), а працівник дилера. Дилер в свою чергу надає послугу по обслуговуванню абонентів ПрАТ «Київстар», за що отримує певну винагороду від Компанії.

ЯК ЦЕ ВИГЛЯДАЄ З ПОГЛЯДУ КЕРІВНИЦТВА КОМПАНІЇ

На перший погляд все просто, провели аналіз, подивились і вирішили: працівники дилера працюють краще, ніж штатні працівники; працівниками дилера значно простіше керувати, мотивувати, навчати, контролювати. Компанія вирішила уніфікувати всі процеси в роздрібному продажу. Виявляється складно контролювати роботу штатних працівників, тому вирішили всіх замінити працівниками дилера.

ЯК ЦЕ БУДЕ ПРОХОДИТИ

На сьогодні в штаті Компанії 178 працівників роздрібного продажу та працівників по роботі з малими та середніми підприємствами в роздрібній мережі. В штатний розпис Компанії введуть 90 вакансій «Спеціалістів з розвитку пунктів продажу та сервісу», це будуть саме ті працівники, які будуть контролювати роботу працівників дилера (взаємодіють між Компанією та працівниками дилера). Як сказали керівники: «всім запропонували прийняти участь в конкурсі на ці вакансії». Питання умов праці цих працівників нових посад, розміру окладу, організації транспорту (або компенсації проїзду) – БЕЗ ВІДПОВІДІ. Як сказали керівники: «озвучать лише тим, хто переможе в конкурсі». Правда вдалось отримати відповідь, що це посада 5-6 грейда.

ЩО З ТИМИ, ХТО НЕ ПОТРАПИТЬ НА НОВУ ПОСАДУ?

Запропонують піти працювати до дилера. Як кажуть, по переводу. Але є невелике «але». Що значить по переводу? Ну, наприклад, один роботодавець домовився з іншим про те, що його працівник звільниться і піде працювати до іншого, при цьому чітко визначають, на яких правах та умовах, фіксують відповідні домовленості. Тобто штатний працівник ПрАТ «Київстар», приймаючи рішення перейти працювати до дилера, повинен чітко розуміти, які умови його чекають. На сьогодні таких умов нема. Як повідомили керівники ПрАТ «Київстар», дилер «потім» повідомить безпосередньому кандидату умови праці на новому місці.

ТРЕТІЙ ВАРІАНТ!

Скорочення. Всі, хто не став переможцем конкурсу на 90 вакансій і ті, хто не пішов в штат дилера, будуть скорочені. І саме прикре те, що такі повідомлення про скорочення наші колеги почнуть отримувати вже на початку квітня цього року (принаймні саме така дата фігурує в планах Компанії). З боку Профспілки є багато «але».

ПОЗИЦІЯ ПРОФСПІЛКИ

Все достатньо просто: КОМПАНІЯ ВИРІШИЛА ЗМЕНШИТИ ВИТРАТИ НА ПРАЦІВНИКІВ. Звичайна практика, і ми вже приводили приклад на працівниках «БРЕЙН СОРС ІНТЕРНЕШНЛ» (це ті, що орендовані і виконують роботу для ПрАТ «Київстар», але є штатними працівниками іншої компанії). Спостерігати за цим - боляче.
 
Чому не мотивувати штатних, чому не збільшувати саме кількість штатних, ТЕЖ БЕЗ ВІДПОВІДІ. Чому, коли Компанія з дня на день почне продавати послуги 4G, їй стали не потрібні штатні працівники, які працюють не перший день, які є фахівцями справи – БЕЗ ВІДПОВІДІ.
Взагалі, можна сказати, що всі питання на сьогодні - без відповіді (якщо відповіддю вважати паперовий носій, отримавши який, можна працювати), а саме:
- посадові обов’язки, умови оплати, порядок компенсації витрат на подорож по «точкам продажу» тих 90 щасливих працівників;
- умови праці у дилера (ЗП, мотивація);
- чи отримує працівник (у дилера) всю заробітну плату прозоро, чи в «конвертах»? Хоча тут отримали відповідь, що такі випадки є, але вплинути на це Компанія не може (і це ми почули від керівників ПрАТ «Київстар», які (як і ми всі), виконують кодекс поведінки VEON, а за цим кодексом є неприпустимим комерційні відносини ПрАТ «Київстар» з компаніями, які порушують законодавство).

СОРОМНО І ПРИКРО БАЧИТИ ТАКИЙ ПІДХІД ДО КЕРУВАННЯ КОМПАНІЄЮ. ЩО НАС БУДЕ ЧЕКАТИ ЗАВТРА, ВАЖКО УЯВИТИ. ВІДПОВІДЕЙ ЖОДНИХ, АЛЕ ТАКЕ ВРАЖЕННЯ, ЩО ВПЕВНЕНО РУХАЄМОСЬ ДО ПРІРВИ.

Зараз чекаємо на отримання обґрунтування майбутнього скорочення, після отримання якого зможемо дати офіційні рекомендації. В цьому питанні законодавство надає право дати саме рекомендації, але вони будуть, і будуть жорсткі і не сподобаються керівництву Компанії. Потім погодження змін в штатний розпис, погодження скорочення членів профспілки. Тут теж є що відповісти.

Закликаємо не чекати, що Вас все це мине, а діяти. Діяти спільно, разом. Компанія- це ми, кожен з нас - частина Компанії, то чому ми повинні погоджуватись на умови, які нам пропонують керівники, які залишаються штатними, з усіма благами від Компанії, а ми повинні прийняти пропозицію піти на якісь умови, які нам до сьогодні невідомі.

Зараз кожному необхідно бути уважним. У кожного з Вас безстроковий трудовий договір. Приймаючи будь-яке рішення, переконайтесь в тому, що ви розумієте, що вчиняєте. Якщо ви приймаєте пропозицію працевлаштування у дилера, то Ви до того як припините дію трудового договору з ПрАТ «Київстар» повинні чітко бачити, що Вас чекає у дилера. Якщо Ви пройшли конкурс на 90 вакансій, то до написання заяви на переведення повинні бачити, що Вас чекає на цій посаді.

ПОВТОРИМОСЬ: ДІЗНАТИСЬ ПРО ТЕ, ЩО ВАС ЧЕКАЄ НА НОВІЙ ПОСАДІ ПОТРІБНО ДО ТОГО, ЯК ВЧИНИТЕ ДІЇ, ЯКІ ПРИПИНЯЮТЬ ДІЮ ТРУДОВОГО ДОГОВОРУ В ПрАТ «КИЇВСТАР», ЦЕ ДУЖЕ ВАЖЛИВО. ВАЖЛИВО НЕ ДІЗНАТИСЬ «ПІСЛЯ».

Чекаємо на обґрунтування, дамо відповідь, чому ми проти. Готові до боротьби за Вас, але без Вас ми це не зробимо.

Готові до консультацій та відповідей на будь-які питання.

Бажаючих стати координатором у своєму місті чекаємо тут: ppo.kyivstar@gmail.com

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 73139
  • Репутация: +321/-3
  • Пол: Мужской
  • Киевстар и Коболев одна шайка
    • Награды
Re: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов
« Ответ #14 : 23, Март 2018, Пятница, 18:49:36 pm »
РІК РОБОТИ В «КИЇВСТАРІ»

ПІДСУМКИ

ШАНОВНИЙ Peter Chernyshov, ПРОПОНУЮ ПРОВЕСТИ АНАЛІЗ РОБОТИ ЗА РІК (ПІД ВАШИМ КЕРУВАННЯМ)
Рівно рік тому «зіркове» керівництво Київстар вирішило виконати рішення суду, звичайно, після примушення це зробити. Тоді це виглядало досить дивним: є рішення Апеляційного суду про поновлення на роботі, але керівництво Київстару вирішило, що їм можна його не виконувати, тому майже сім місяців знадобилось для того, щоб рішення це виконали. В той раз з’явилась кримінальна справа проти «Київстар» (невиконання судового рішення), виконавче провадження (примусове виконання судового рішення). Так я переміг вперше і вийшов на роботу, на той час сам того не розуміючи, що опинюся в новій пригоді.

23.03.1017 року я отримав наказ про поновлення на роботі. Разом із наказом отримав попередження про вивільнення через два місяці. Чому так? А все просто, зіркова команда одразу після «свистка» (наказу про поновлення) приступила до наступу. Завдання одне: звільнити будь-яким шляхом. Сили та потужності гравців не рівні, але як є. Так маємо по факту:

ЗІРКОВА КОМАНДА:
Юридичний департамент;
Відділ кадрів;
Комплаєнс
Інколи Департамент СБ.
Форварди: керівник відділу кадрів, ряд юристів (на чолі з постійними в.о.).

МОЯ КОМАНДА:
Я.

Нас ще в дитинстві привчали до стратегічного мислення, міркувань, вистроювання плану. Не знаю, чого ЗІРКОВА КОМАНДА це не використала, чому взяла дещо іншу тактику та стратегію, яка зводиться до банального: «напер на голову корону, вибив подалі м’яч, отримав відсіч атаки, «відкотився» до своїх воріт, поправив корону і побіг знову» - і так вже рік.

ЦІКАВІ МОМЕНТИ ЗА РІК

Наказ про звільнення (який я отримав в один день з наказом про поновлення) згодом скасували, скасували тому, що склали його «косо-криво» і отримавши аргументи, зрозуміли, що «сором може зіпсувати поле». Скасували.

Був тиск через трудовий колектив, мов Михайло – це зло, паплюжить ЗІРКОВУ КОМАНДУ, але теж не спрацювало. Більшість працівників все що відбувається бачить, інколи не можуть сказати свою думку (ставлюсь з розумінням), тому «говорящие головы» ЗІРКОВОЇ КОМАНДИ повернулись на лаву запасних, так і не вийшовши на поле.

Була спроба через порушену кримінальну справу (без потерпілого) допитати мене в офісі компанії. Викликаний на допомогу ментополіцейський намагався лякати, пропонуючи написати заяву про звільнення. Але теж повернувся на лаву, разом з форвардом зіркової команди (головним юристом), який звільнився (нібито за власним бажанням).

Були спроби звільнити через Профспілку. Тут «говорящие головы» вийшли на поле знову. Скаржились, вимагали переобрати керівні органи Профспілки, лаялись. Але як і минулого разу «торкнувшись» м’яча, повернулись туди, звідки з’явились.

Була спроба «травлі» Податкової на Профспілку. Ну а чого? Ресурс безмежний, можна дозволити. Знову знадобились «говорящие головы», наче і достатньо профінансували, але не вийшло. Податкова просто завчасно все зрозуміла і не прийняла участь в ганебному тиску на неприбуткову громадську організацію (якою є Профспілка).

Почали розігрувати гру з посадовими обов’язками, трудовою дисципліною.

Роздрукував папірець для дитини в дитячий садок – порушення;

Зайшов в робочий час на сайт rada.gov.ua – порушення;

Запізнився на декілька секунд – порушення;

Пішов здавати кров, як донор – порушення;

Поїхав в суд (по повістці) - порушення, але знову таки, голова-то нам дана не тільки щоб носити корону, нею ще можна думати.

Так на сьогодні маю три догани, думаю згодом буде чотири, п’ять, шість…. Складають вже за будь-що, останні навіть не читав, бо вже аж смішно. Звичайно, що всі будуть скасовані в суді, але це вже буде інша історія. Враження таке, що форвардам ЗІРКОВОЇ КОМАНДИ капітан дав команду - чим більше доган, тим краще, візьмемо кількістю (хоча на мою думку, краще якістю).

ПІДСУМУЄМО

Рік всіх потуг ЗІРКОВОЇ КОМАНДИ звівся до нуля. Вже рік, така «машина» як Київстар не спромоглась звільнити незручного інженера. Особисто мені, Peter Chernyshov соромно за компанію. Погляньте на свою ЗІРКОВУ КОМАНДУ (маю на увазі гравців цієї гри, не працівників) всі потуги не мають позитивних наслідків, враження таке, що маєш справу з розумовими паралімпійцями.

За цей рік було декілька нагод звільнити мене. Звільнити так, щоб не було можливості оскаржити в суді, щоб раз і назавжди, сказати просто: «красиво та чисто». Але треба було міркувати та вмикати розум, а не бігати рік в коронах по пополю!

ЩО ДАЛІ

Спостерігати за Вашою командою розумових паралімпійців мені набридло. За цей рік ви створили величезний кейс порушень мого права, як працівника, так і громадянина. Напевне коли ЗІРКОВА КОМАНДА вчиняла свої «гадости» вважала, що саме вона тоді перемогла, але запевняю, що це не так. Ви просто створили мені індивідуальні умови праці, умови, які інші ніж у всіх, а це дискримінація. А дискримінація це – «гаряча» тема, тут можу запевнити.

ДАВАЙТЕ, ПЕТРЕ АНАТОЛІЙОВИЧУ, ПРИПУСТИМО:

Завтра Ви підписуєте 99 догану🤣 і звільняєте. Я знову іду в Суд. Звичайно, припустити факт, що я переможу повторно в суді і знову вийду на роботу – для Вас це щось неймовірне. Звичайно, Ви «підключите провідних юристів», щоб я програв в суді. І я таки гадаю програю, програю тому, що у нас різна фінансова вагова категорія. Але ж я піду в Європейський Суд, а от там весь кейс по дискримінації, який Ваша команда створила за рік перетвориться в речові докази. Додатком піде кейс, який створили державні установи, поліція, інші (це я про те, як Держава не спромоглась захистити права свого громадянина). Саме рішення Європейського Суду і поставить крапку в цих змаганнях. Звичайно, потім будуть позови до VEON, але це вже буде інша історія, напевно навіть з іншою ЗІРКОВОЮ КОМАНДОЮ.

ПРОПОЗИЦІЯ

ЗІРКОВА КОМАНДА фіксує чергове порушення, четверта догана і звільнення (для цього можу навіть роздрукувати щось на принтері компанії у власних цілях, ну щоб прискорити появу порушення). Саме такий аргумент один з форвардів приводив як грубе порушення трудової дисципліни мною (на самому початку). Ну якщо Ваш план такий, то чому не прискорити реалізацію?

Зверніть увагу на те, що інші колеги також страждають від таких смішних дій. Форварди ЗІРКОВОЇ КОМАНДИ на протязі року залучають різних працівників (рядових працівників, керівників відділів, секторів) виконувати ті, чи інші вказівки. Вони вимушені складати акти, вигадувати завдання, щось писати, щось готувати, одним словом витрачати свій робочий час на безрезультатні задумки/вказівки розумових паралімпійців. Але результату все одно нема, його нема вже рік. Навіщо відволікати працівників?

Друкую.....

Єдиний в Київстарі, позаштатний Інженер

Фейсбук


Теги:
 

Киевстар в харьковском метро

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 0
Просмотров: 2228
Последний ответ 11, Август 2018, Суббота, 09:28:37 am
от Сергей Горбачевский
Киевстар и Эльбрус. Наши дни

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 2
Просмотров: 3280
Последний ответ 11, Январь 2018, Четверг, 15:04:20 pm
от Сергей Горбачевский
А почему Киевстар не борется с телефонным спамом? Бигдаты нет?

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 5
Просмотров: 2658
Последний ответ 16, Июль 2019, Вторник, 11:33:34 am
от agrig
Поймай удачу вместе с Киевстар

Автор алик

Ответов: 4
Просмотров: 2244
Последний ответ 31, Август 2020, Понедельник, 11:51:50 am
от agrig
Почему Киевстар считает своих абонентов лохами?

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 54
Просмотров: 4002
Последний ответ 19, Январь 2021, Вторник, 21:02:26 pm
от agrig