Автор Тема: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов  (Прочитано 4585 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 73116
  • Репутация: +321/-3
  • Пол: Мужской
  • Киевстар и Коболев одна шайка
    • Награды
Re: Киевстар как лучший работодатель всех времён и народов
« Ответ #15 : 17, Апрель 2018, Вторник, 11:36:42 am »
ЗАРПЛАТА В «КОНВЕРТІ». РИНКОВІ УМОВИ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ПрАТ «КИЇВСТАР»

Що не день, а тема зі скороченням працівників роздрібного продажу стає найгарячішою. Керівництво Компанії самоусунулось від вирішення питання в правовому полі, так сказати в конструктивному руслі. Запропоновані формати вирішення питання, а саме: створення комісії, припинення набору працівників зовні, розгляд питання переважного права залишення на роботі, одним словом, зведення до мінімуму кількості звільнених працівників, на яких в черговий раз наважилась заощадити Компанія.

Чому саме заощадити? Все просто: роботу цих працівників не замінили якоюсь програмою або автоматизованим процесом, їх роботу вирішили замінити іншими працівниками іншої компанії. Тобто зменшується заробітний фонд Компанії за рахунок виконання роботи працівниками інших компаній.

Звичайно, це сумно і прикро, майже 190 працівників, які, доречи, щоденно продають послуги Компанії, стали розмінною монетою в кишені керівництва Компанії.

На сьогодні працівників поставили перед свідомим вибором:

1. Йдеш геть (за згодою сторін), отримуєш три посадові оклади;

2. Отримуєш попередження про майбутнє вивільнення (ч. 1 ст. 40 КЗпП України), відпрацьовуєш два місяці (після попередження), отримуєш скорочення та один посадовий оклад;

3. Приймаєш «шалену» пропозицію та переходиш працювати к дилеру. Виконуєш все те саме, що і завжди, але вже не як працівники ПрАТ «Київстар», а як працівник дилера.

Ми вже повідомляли про те, що наших колег чекає до себе дилер, і керівництво Компанії не одноразово повідомляло про те, що працівнику, який прийме пропозицію «перевестись», запропонують ринкові умови праці. ЩО МАЛОСЬ НА УВАЗІ ПІД СЛОВАМИ «РИНКОВІ УМОВИ ПРАЦІ» - СКАЗАТИ ВАЖКО. Ми запитували про це письмово, але знову таки відповідь не отримали. Напевне умови настільки «ринкові», що про них соромно говорити в голос.

ПРОВІВШИ ВЛАСНЕ ОПИТУВАННЯ ВИЯВИЛОСЬ, ЩО МАЙЖЕ ВСІ ДИЛЕРИ, З ЯКИМИ СПІВПРАЦЮЄ ПрАТ «КИЇВСТАР» УНИКАЮТЬ ВІД ОПОДАТКУВАННЯ ТА СПЛАЧУЮТЬ ЗАРОБІТНУ ПЛАТУ СВОЇМ ПРАЦІВНИКАМ «В КОНВЕРТАХ».

МІНІМАЛЬНИЙ РОЗМІР ЗП НА КАРТУ (ОФІЦІЙНО, ЯК ЗП), ВСЕ ІНШЕ (ІНША ЧАСТИНА ЗП, БОНУСИ, ВІДСОТОК ЗА ПРОДАЖ) – НА ІНШУ КАРТУ, ЯК ПОПОВНЕННЯ ВІД ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ. ЗВИЧАЙНО, ЩО НОВИЙ ТРУДОВИЙ ДОГОВІР БУДЕ СТРОКОВИЙ, МЕДИЧНОЇ СТРАХОВКИ НЕМАЄ, ВІДПУСТКА ОПЛАЧУЄТЬСЯ З РОЗМІРУ МІНІМАЛЬНОЇ ЗП, ВИПЛАТИ НА ОЗДОРОВЛЕННЯ НЕМАЄ.

Такі «ринкові умови праці» є ганьбою для працівника, і є прикладом того, як керівники таких компаній збагачуються шляхом порушення законодавства в частині оплати праці.

Прикро ще й те, що таким чином у нас в Україні не виконується «Кодекс поведінки Бізнес-партнерів VEON», умови якого передбачають те, що компанія VEON (в нашому випадку ПрАТ «Київстар») не веде бізнес с компаніями, які порушують законодавство. Всі бізнес-партнери, які співпрацюють з ПрАТ «Київстар» повинні проходити комплексну перевірку. Кому більш цікаво, посилання на «Кодекс поведінки Бізнес-партнерів VEON»: https://kyivstar.ua/uk/about/about/suply/compliance, можна навіть повідомити про порушення партнерами цього кодексу.

В свою чергу ми звернулись до Директора комплаєнс ПрАТ «Київстар» (вих. лист №273_18 від 27.03.2018 року) з питанням: а чи проводились такі перевірки? Ми навіть вказали «чорний» список дилерів. Відповіді нема, вважаємо, що і не буде, так як самі переконались, що комплаєнс ПрАТ «Київстар» виявляється не ефективним органом, і діє він виключно в інтересах керівництва Компанії.
Напевне, на сьогодні є нормою життя – ведення бізнес - відносин в Україні в спосіб, який повністю суперечить політиці VEON.

Повернемось до «ринкових умов праці» для колег, яким пропонують перейти працювати до дилера. Щоб не потрапити в халепу і, так сказати, діяти на упередження, враховуючи те, що ПрАТ «Київстар» позиціонує себе як соціально - відповідальна компанія, можна запропонувати такий варіант:

1. Працівник підписує угоду про переведення на певну посаду к дилеру (угода підписується особою ПрАТ «Київстар» та особою дилера, звичайно з печатками);

2. В угоді вказуються умови, на які переходить працівник: посада, оклад, премія, трудовий договір, медична страховка, відпустка та інші умови;

3. Звичайно, до угоди можна додати і примірник трудового договору, який з вами укладуть на новому місці (буде він строковий або безстроковий вирішувати Вам);

4. В угоду можна добавити формулювання: в разі, якщо дилер (компанія куди Ви переходите) не виконує умови цієї угоди, умови трудового договору, законодавства про працю, ПрАТ «Київстар» зобов’язується працевлаштувати працівника, який переводиться на попередній посаді, або на аналогічній, виплати якусь суму…. Так сказати, за незручності. Звичайно зміст такої умови, так само як і самої угоди, треба ретельно продумати, і гарантувати він буде саме те, що ПрАТ «Київстар» дійсно піклується про своїх працівників, а не створює про це уяву.

5. Над змістом угоди можна навіть попрацювати спільно: ПрАТ «Київстар», Профспілка, дилер.

Просимо бути уважними та обачливими. Прийняття вами пропозиції про працевлаштування у дилера, без печаток та підписів, підписання так званого Job offer не зобов’язує його виконання. Взагалі, Job offer є поширеним способом працевлаштування в цивілізованих країнах, працівник підписавши такий документ може не сумніватись щодо того, що отримає умови праці та оплати саме такі, як вказані в документі. В нашій країні поняття Job offer, не передбачається законодавством, і підписання Job offer скоріше за все Вам запропонують в обмін на заяву про звільнення за згодою сторін. Сумно, але прикладів на сьогодні маса, так саме як і приклад з підписанням Job offer: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1387325704676058&id=978856452189654
Вирішувати і приймати рішення саме Вам.

Готові до консультацій та відповідей на будь-які питання.

Питання, пропозиції: ppo.kyivstar@gmail.com.


Теги:
 

Каким видит Киевстар Александр Комаров

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 23
Просмотров: 3021
Последний ответ 13, Октябрь 2019, Воскресенье, 11:50:27 am
от Camael
Киевстар шикарно закреативил в метро, но попахивает сексизмом

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 19
Просмотров: 2493
Последний ответ 02, Январь 2021, Суббота, 21:55:06 pm
от agrig
Киевстар проник в ДНК клиентов. Платные подписки это ещё не всё?

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 25
Просмотров: 10042
Последний ответ 17, Март 2019, Воскресенье, 16:38:10 pm
от Сергей Горбачевский
Киевстар запустил сервис Смарт гроші

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 24
Просмотров: 3472
Последний ответ 14, Октябрь 2018, Воскресенье, 10:50:32 am
от Geka Aga
Киевстар решил, что он Netflix

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 0
Просмотров: 161
Последний ответ 10, Июнь 2021, Четверг, 07:02:47 am
от Сергей Горбачевский