Автор Тема: Киевстар не хочет признавать электронную почту  (Прочитано 2145 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 70315
  • Пол: Мужской
  • Киевстар российский оператор
    • Награды
Киевстар не хочет признавать электронную почту
« : 22, Сентябрь 2017, Пятница, 09:57:26 am »
Засоби листування між ПрАТ «Київстар» та Профспілкою!

В питанні засобу листування ставимо крапку (звичайно, що лише поки).

Керівництво ПрАТ «Київстар» наполягає на єдиному засобі листування - поштою. Не електронною, а звичайною в конвертах з марками, з індексом та «куди/кому».

Всі спроби умовити керівництво ПрАТ «Київстар» перейти на листування шляхом відправлення електронного листа, виявились марними. Нами запропоновано порядок такого відправлення, порядок фіксування (дати отримання) таких листів, порядок визначення відповідальних за таке листування, але ні, тільки конверти і тільки звичайне поштове відправлення.

Чому так? Все просто. Все, що може бути зручним та корисним, все те, що може прискорити роботу Профспілки, заощадити кошти – це все під забороною в стосунках між ПрАТ «Київстар» та ППО «Київстар».

Зараз не будемо вдаватись в подробиці, закони, підстави, які надають можливість, право листуватись шляхом відправлення електронної пошти, яка є офіційним засобом листування. Кому цікаво, готові надати переписку між ПрАТ «Київстар» та ППО «Київстар» з цього питання.

Але хочемо повідомити одне: шляхом відправлення електронного листа на сьогодні ми спілкуємось з усіма установами, у тому числі державними органами, зараз будь-яка організація має в своїх реквізитах (контактах) електронну пошту, відправивши туди електронного листа (звичайно, що оформленого відповідним чином), передзвонивши через день до канцелярії-отримувача без зайвих складнощів можна дізнатись вхідний номер та дату отримання (доречи, частіше за все дата отримання і є датою реєстрації).

Які виникають складнощі при листуванні поштою «в конвертах»? По-перше, це витрачання коштів. Наприклад, один лист (рекомендований) коштує майже 20 грн. По-друге, втрачається час на відповідь, та на отримання. Обравши такий засіб листування, керівництво Компанії перш за все зробило незручності саме працівникам Компанії, а не Профспілці.

Наприклад, з ППО «Київстар» погоджується зміни до якогось документу, які необхідно погоджувати з Профспілкою.

Компанія надсилає почтового листа, лист 3 дні йде з Києва, 1-2 дні і отримується у відділені поштового зв’язку. 5 днів витратили – лист отримали.

Отримавши лист, при виникненні питання Профспілка повинна відправити питання до Компанії, знову 3 дні на дорогу, 1-2 отримання. Знову 5 днів. Компанія готовить відповіді і знову надсилає….. Профспілка розглядає, дає відповідь. Сумуємо: 20 днів, ну добре, отримали раніше, плюс\мінус, нехай 14 днів. Але і це неймовірно довго. Звичайно, що ми спілкуємось з координатором Компанії (відповідальним за проект), ми можемо все з’ясувати за телефоном, але якщо потрібно змінити щось за текстом, знову повертаємось до 14 днів листування.

Як пропонували ми (на цьому самому прикладі): Відповідальна особа від Компанії надсилає електронного листа на електронну адресу ППО «Київстар», в копії листа вже є відповідальна особа за проект. Профспілка починає працювати з відповідальною особою, спілкується шляхом електронної пошти. Всі погодження/зміни займають години. Погоджений документ (в сканованій формі) ми повертаємо електронною поштою, а оригінал поштою в конверті. З 14 днів при такому способі можна все зробити за 4 дні або навіть за години.

Звичайно, що координатори від Компанії ображаються і лаються на засіб листування в конвертах, але це не Профспілка його обрала, а саме ПрАТ «Київстар» наполягає на такому.

Ми готові повернутись до цього питання, але зараз вся переписка з ПрАТ "Київстар" - саме в конвертах.

Для всіх інших наша електронна адреса: ppo.kyisvstar@gmail.com.

Завжди відповідаємо, визнаємо, як офіційну.

Фейсбук
Пополняя Киевстар, ты пополняешь российский бюджет!


 

А почему Киевстар только повышает тарифы, но не строит lte900?

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 8
Просмотров: 647
Последний ответ 12, Октябрь 2020, Понедельник, 13:10:13 pm
от Сергей Горбачевский
На ст. метро Минская заработал 3G от Киевстар

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 0
Просмотров: 1595
Последний ответ 21, Июнь 2018, Четверг, 18:17:55 pm
от Сергей Горбачевский
Киевстар проиграл суд по жалобе о навязывании услуг абонентам

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 2
Просмотров: 1414
Последний ответ 04, Май 2019, Суббота, 19:45:16 pm
от agrig
Киевстар недооценил сервис знакомств?

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 0
Просмотров: 1756
Последний ответ 10, Апрель 2018, Вторник, 09:21:29 am
от Сергей Горбачевский
Киевстар подал заявку на торговую марку 4G в метро

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 5
Просмотров: 1386
Последний ответ 03, Июнь 2019, Понедельник, 12:43:27 pm
от lyblypivo