Пока Киевстар открывает для себя ZTE и теряет клиентов, мне нужно продолжать работать волонтёром и помогать Киевстару стать лучше. Обещанные условия квадр-плея:
Правила надання та отримання конвергентного рішення «Київстар Все разом»1. Замовлення конвергентного рішення «Київстар Все разом» (надалі –Рішення):
1.1. Абонент може замовити Рішення шляхом послідовного вчинення наступних дій (далі - Підключення):
1.1.1. Абонент за допомогою системи самообслуговування «Мій Київстар» (далі - МК), в якій він успішно пройшов ідентифікацію як Абонент Послуги Ф, подає замовлення на об’єднання телефонного номеру Послуги М та особового рахунку Послуг Ф в один обліковий запис (далі - ОЗ);
1.1.2. Абонент, для підтвердження об’єднання в ОЗ, у формі замовлення на Підключення вказує одноразовий пароль (далі - Пароль), який буде направлений Київстаром у текстовому повідомленні (SMS) на телефонний номер Послуги М.
1.2. Термін дії Паролю – 1 (одна) доба.
1.3. Об’єднання телефонного номеру Послуги М та особового рахунку Послуги Ф в ОЗ відбувається протягом 1 (однієї) години з моменту подання Абонентом замовлення на Підключення.
1.4. Абонент, після успішного створення ОЗ, у формі замовлення на Підключення Рішення обирає тарифне рішення, яке складається окремо з тарифного плану на Послугу М та тарифного плану на Послугу Ф (далі - Тарифне рішення) та варіант оплати та тарифікації Рішення в календарному місяці, в якому Абонент замовив підключення Рішення.
1.5. Підключення Рішення відбувається протягом 1 (однієї) доби з моменту замовлення Абонентом об’єднання телефонного номеру Послуги М та особового рахунку Послуг Ф в один ОЗ.
2. Оплата та тарифікація Рішення2.1. Абонентові надається можливість використання Рішення лише на умовах попередньої (авансової) оплати, без можливості отримання кредитного ліміту.
2.2. Оплата Рішення відбувається шляхом нарахування та справляння:
2.2.1. з особового рахунку за телефонним номером Послуги М:
2.2.1.1. щомісячної абонентної плати за умовами тарифного плану на Послугу М;
2.2.1.2. плати за інші періодичні / не періодичні нарахування за Послугу М, а також інші замовлені Абонентом послуги,
2.2.2. з особового рахунку Послуги Ф:
2.2.2.1. щомісячної абонентної плати за використання технічної послуги за послугою «Домашнє ТБ»;
2.2.2.2. щомісячної абонентної плати за умовами тарифного плану на Послугу Ф;
2.2.2.3. плати за інші періодичні / не періодичні нарахування за Послугу Ф, (далі разом - Оплата Рішення).
2.3. Перша Оплата Рішення в календарному місяці, в якому Абонент замовив підключення Рішення, може здійснюватися наступним чином:
2.3.1. Повна оплата в день підключення Рішення – пропорційно кількості днів, які залишилися до закінчення календарного місяця, в якому відбулося підключення Рішення, з відповідною кількістю нарахування нетарифікованих обсягів послуг, якщо такі передбачені тарифним планом на Послугу М;
2.3.2. Часткова оплата в день підключення Рішення – за тарифним планом на Послугу М пропорційно кількості днів, які залишилися до закінчення календарного місяця, в якому підключено Рішення, з відповідною кількістю нарахування нетарифікованих обсягів послуг, якщо такі передбачені тарифним планом на Послугу М та без тарифікації за тарифним планом на Послугу Ф, при цьому:
2.3.2.1. Послуга Ф надається Абонентові якщо вона була попередньо оплачена в календарному місяці, в якому Абонент замовив підключення Рішення;
2.3.2.2. Послуга Ф не надається Абонентові якщо вона не була попередньо оплачена в календарному місяці, в якому Абонент замовив підключення Рішення.
2.4. Кожна наступна Оплата Рішення відбувається з 00:00:00 1 (першого) числа відповідного календарного місяця в повному обсязі.
2.5. Разом з підключенням Рішення невикористаний залишок коштів, який міститься на момент виконання відповідного Підключення на балансі особового рахунку Послуги Ф Абонента, не може бути використаний Абонентом для подальшої Оплати Рішення.
2.6. Якщо на момент нарахування щомісячної абонентної плати за умовами тарифного плану на Послугу М та щомісячної абонентної плати за умовами тарифного плану на Послугу Ф на рахунку телефонного номера Послуги М Абонента недостатньо коштів для Оплати Рішення:
2.6.1. Послуга М тарифікується відповідно до встановленої вартості Послуг М та/або пакетів нетарифікованих обсягів Послуг М, які діють в разі несплати Абонентом щомісячної абонентної плати за умовами тарифного плану на Послугу М;
2.6.2. Послуга Ф не надається, але Абонентові надається можливість скористатися Послугою Ф на правилах та умовах послуги «Тиждень довіри».
3. Керування Рішенням3.1. Управління підключеним Рішенням здійснюється Абонентами через систему «Мій Київстар», дзвінковий центр Київстар (канал HelpDesk).
3.2. Обслуговування Абонентів з питань надання Рішення здійснюється дзвінковим центром Київстар, а також в магазинах Київстар в містах Житомир, Бердичів (Житомирська обл.), Миколаїв, Первомайськ (Миколаївська обл.), Хмельницький, Старокостянтинів (Хмельницька обл.), Черкаси, Сміла (Черкаська обл.).
3.3. Ідентифікатором Абонента для його ідентифікації, для керування та оплати обраного Абонентом підключення за відповідним Тарифним рішенням є телефонний номер Послуги М.
3.4. Заміна телефонного номеру Послуги М в ОЗ Рішення не передбачається.
3.5. В межах пілотного строку надання Рішення, починаючи відтепер, Абонентові не надається можливість подання замовлення на зміну Тарифного рішення.
3.6. Абонентові надається можливість в будь-який момент відключити Рішення, при цьому Абонент має обрати один з доступних для публічного підключення тарифних планів на Послугу М та/або один з доступних для публічного підключення тарифних планів на Послугу Ф, які будуть надаватись Київстаром відповідно до прийнятих ним умов надання телекомунікаційних послуг (надалі – Умови), що опубліковані на Інтернет-сайті
Просмотр ссылок доступен только зарегистрированным пользователям.
3.7. Відключення Рішення відбувається протягом 1 (однієї) доби з моменту подання відповідного замовлення Абонентом, при цьому подальша тарифікація:
3.7.1. Послуги М відбувається на правилах та умовах відповідного тарифного плану на Послугу М обраного Абонентом при відключенні Рішення;
3.7.2. Послуги Ф, до кінця календарного місяця в якому Абонент відключив Рішення, не відбувається, а з наступного календарного місяця, в якому відключено Рішення, відбувається на правилах та умовах відповідного тарифного плану на Послугу Ф обраного Абонентом при відключенні Рішення.
3.8. Відключення Рішення відбувається автоматично, у разі припинення надання Послуги М та/або Послуги Ф відповідно до Умов.
3.9. Абонентові не надається можливість використання послуги з тимчасового припинення використання Рішення.
3.10. Абонентові при замовленні підключення Рішення та під час його використання не надається можливість замовлення додаткових послуг на Послугу Ф, а саме: «Роутер», «Подвійна Швидкість», «Пакети послуги «Домашнє ТБ», «Переказ бонусів», «Тест Драйв», «Турбо Тиждень День», «Турбо Тиждень Ніч», «Крок уперед», «Знижка», «Майстер», «Призупинення послуги», «Статична IP- адреса», «Швидке підключення», «Відео Портал».
3.11. Абонентові надається можливість використання послуги «Роутер», яка була замовлена до підключення Рішення, на наступних умовах:
3.11.1. Замовлення послуги «Роутер» може здійснюватися Абонентом лише до подання замовлення на Підключення Рішення;
3.11.2. Послуга «Роутер» надається Абонентові відповідно до чинних правил та умов надання послуги «Роутер» з урахуванням того, що знижка у розмірі 20 (двадцять) гривень нараховується на щомісячну абонентну плату за умовами тарифного плану на Послугу Ф (далі - Знижка);
3.11.3. Абонентові надається можливість скористатися Знижкою, яка була йому надана до подання замовлення на Підключення Рішення, протягом строку та у сумі невикористаної частини знижки, яка б мала надаватися Абонентові на правилах і умовах надання послуги «Роутер» для абонентів – користувачів Послуги Ф;
3.11.4. Абонентові надається можливість продовжити користування Знижкою після відключення Рішення та за умови подальшого безперервного використання Послуги Ф на правилах і умовах одного з доступних для публічного підключення тарифних планів на Послугу Ф, які будуть надаватись Київстаром відповідно до прийнятих ним Умов, при цьому подальше нарахування Знижки буде пропорційне до не використаної частини Знижки на момент відключення Рішення та здійснюватиметься відповідно до чинних правил і умов надання Київстаром послуги «Роутер».
3.12. Абонентові надається можливість використання технічної послуги за умовами послуги «Домашнє ТБ», але без нарахування заборгованості у разі, якщо на особовому рахунку Абонента недостатньо коштів для оплати щомісячної абонентної плати за використання технічної послуги за послугою «Домашнє ТБ».