Автор Тема: Верните Петра, он хоть бывал в Фейсбуке  (Прочитано 1291 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 83178
  • Пол: Мужской
  • Есть вопросы? Пишите в личку
    • Награды
Верните Петра, он хоть бывал в Фейсбуке
« : 04, Января 2021, Понедельник, 18:50:31 pm »
Мене рідко, що змушує писати пости, але Kyivstar ну просто не лишив вибору.

Бо мені здається, я ще не бачила такої концентрації тупості на один сантиметр мобільного оператора.

Отже, моя мама вирішила змінити тариф, бо Київстар знов скасував її дешевий за 75 і втюхав їй свій якійсь з інтернетом за 100 плюс мінус. Безрезультатно поговоривши з консультантом телефоном, їй довелось пхатись у центр обслуговування. Мамі 70 років, пандемія.

У Центрі обслуговування некій консультант Андрій спочатку переконував, що в мами немає альтернативи новому тарифу, проте після другого візиту вона з'явилась. Та зміна того дня призвела б до втрати вже оплаченого тарифу, тож мама поїхала, вирішивши дочекатись кінця місяця.

Чому це потребувало двох візитів, і не могло бути сказано одразу або взагалі ТЕЛЕФОНОМ – загадка.

Сьогодні мама поїхала знов. Бо ж як інакше щось у 21 сторіччі порішать, диджиталізація ж ось вона ріднесенька. Той самий консультант змінив їй тариф, поповнив номер, щаслива мама повертається, і каже, ну він то хороший хлопчик взагалі.

Щоправда, хороший хлопчик поміняв її номер з іншої жінкою. Як воно сталось – я хз. Тупо незнайомці, на ім'я Валентина дали мамин номер, а мамі – Валентинин.

Розв'язка звісно у четвертому вояжі до цього Центру, де хороший хлопчик сказав, що то технічна помилка просто. Технічна помилка – їхня, а їхать кому – конешно вам, дорогі клієнти наші чудові. Мамі та Валентині, яка вообще ні сном ні духом.

І я б не писала цей допис, але в кол-центрі мою історію вислухали повністю, поставили купу питань, а потім Марія сказала - ой, то ж до клієнтів за передплатою, а я по контракту можу скаргу прийняти, я вас перемкну.
Я розповіла історію вдруге, відповіла на всі питання, а потім Олена така каже: щоб залишити скаргу я маю перемкнути вас на контрактного консультанта, чекайте....

Тож я перемкнулась на свій ФБ. Бо ваша музика на гарячій лінії, ваша реклама перші дві хвилини людині, яка телефонує з проблемою, ваші консультанти, яким пофіг взагалі на клієнтів, – це неповага до часу, безцінного часу життя, заради якого я вже 21 рік оплачую ваш безліміт. 22-й не складеться напевно.

Просмотр ссылок доступен только зарегистрированным пользователям


Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 83178
  • Пол: Мужской
  • Есть вопросы? Пишите в личку
    • Награды
Re: Верните Петра, он хоть бывал в Фейсбуке
« Ответ #1 : 04, Января 2021, Понедельник, 18:54:00 pm »
Здесь бы Мишу Фридмана тегнуть.


Теги: