Изипейщик:
З 7:00 ранок перестав буду “томним”. Київстар перестав працювати, а разом з ним і пів країни, оскільки скрізь потрібен зв’язок. Магазини, АЗК, аптеки.. майже скрізь не працюють платіжні термінали і розрахуватися можна лише готівкою.
Можна було би чекати поки оператор запрацює, але є одно АЛЕ — для переважної кількості операцій, згідно з новим законом ми повинні верифікувати нашого клієнта через OTP-пароль, який абоненти не можуть отримати через збій КС і це є проблема.
Але є такий вислів – «ложка дорога до обіду».
Ми отримали дуже багато звернень від клієнтів, які не живуть у великих містах. Більше 2000-3000 сіл залишились відрізані від фінансової системи України, так як термінал EasyPay там — єдиний спосіб перевести гроші з готівки у безготівкову форму та розрахуватися за потрібні послуги (поповнити мобільний, оплатити кредит, переказати кошти за реквізитами тощо). Тому я прийняв вольове, а головне людяне рішення: до відновлення роботи КС ми відключили OTP-пароль для всіх клієнтів.
Окремим листом ми проінформуємо про цей інцидент НБУ, і впевнений що в НБУ працюють такі самі люди, як і ми з Вами, які не будуть нас штрафувати за такий вимушений і людяний крок з нашого боку.