Может оброзумились? Не хотят что б их обзывали целками 
не можу пригадати жодного бренду Made in Turkey з адекватною українською локалізацією. здається, у них зі сприйняттям радянських реалій все ще гірше, ніж у японців чи китайців. що важливо для нового бренду? благозвучність або впізнаваність. lifecell немає ні першого, ні другого. навіть назва материнської компанії не несе на українському ринку вау-фактор. впевнений, всі й надалі називатимуть його лайфом, а в рекламі лунатиме якийсь незрозумілий lifecell. зміна "мтсівських" кольорів на "київстарівські" також доволі сумнівний крок. найбільше сподобалася версія про цей ребрендінг, яка лунала тут, щоб новому гендиру було що занести в резюме
Похоже, что новая команда управленцев получила карт-бланш на "некое перевооплащение и рывок, как им кажется". Со всех сторон пытался анализировать и не получается найти вау-зерно.
Кстати, и Турксел - плохой бренд для международной экспансии. Самое правильное, если уж неймётся ребрендиться, это UkrCell, но там есть какие-то подводные камни, которых мы не видим.
lifecell - это засада и возможно, что и турки это понимают.