Вот так вот
Дякуємо за використання онлайн послуг life:). Нижче копія чату з life:).
[3:33 PM] Олександр has joined the room
[3:33 PM] Kyrylo has joined the room
[3:33 PM] Kyrylo: Доброго дня, Олександр, Вас вітає оператор life:).
[3:33 PM] Kyrylo: Вас цікавить інформація за номером, який вказано в реєстраційній формі?
[3:34 PM] Олександр: ТАк
[3:35 PM] Kyrylo: Для того, щоб у мене була можливість перевірити інформацію за Вашим номером, Вам достатньо відповісти на кілька запитань ідентифікації, а саме:
Надати секретне слово, якщо воно встановлено за номером або підказати 1 номер, на який Ви найчастіше здійснювали дзвінки в останні 30 днів, а також підказати приблизну суму останнього поповнення / приблизну суму коштів на рахунку або суму одного з недавніх переказів балансу.
[3:35 PM] Олександр: 0937029203
[3:35 PM] Олександр: 55 грн
[3:35 PM] Олександр: залишок 1 грн з копійками
[3:36 PM] Kyrylo: Інформація підтвердилась.
[3:36 PM] Kyrylo: Олександр, на даний момент за Вашим номером був складений запит, який знаходиться на етапі розгляду у відповідальних спеціалістів.
[3:36 PM] Kyrylo: Додаткову інформацію є можливість уточнити після розгляду Вашого запиту.
[3:37 PM] Олександр: Як довго потрібно очікувати?
[3:37 PM] Kyrylo: Орієнтовано до 3 робочих діб.
[3:38 PM] Олександр: ТОбто починаючи з 04-ого числа? Я також хочу отримати перерахунок за невикористання номера у період відключення.
[3:38 PM] Kyrylo: Олександр, нажаль така можливість буде відсутньою, так як пакет послуг надається на 30 діб.
[3:38 PM] Олександр: Робочі дні рахувати починаючи з четвертого?
[3:38 PM] Kyrylo: Зараз запит знаходиться у відповідальних спеціалістів, тобто він може бути вирішеним набагато раніше.
[3:39 PM] Олександр: Прошу направити смс повідомлення про вирішення запиту на мій інший
номер 096-486-42-98
[3:40 PM] Kyrylo: Олександр, відсутня можливість відправити повідомлення на номер іншого оператора України.
[3:40 PM] Олександр: тоді на номер 093-702-92-03
[3:40 PM] Олександр: Ви так і не відповіли - рахувати робочі дні починаючи з 04.01.2015
[3:41 PM] Kyrylo: Починаючи з 02.01.2015.
[3:41 PM] Kyrylo: Декілька хвилин, будь ласка, уточню інформацію щодо можливості зміни інформації за запитом.
[3:42 PM] Олександр: У мене ще
питання - чому є обмеження по відправці смс та ммс?? адже вони оплочені мною та включені до пакету послуг?!!!
[3:42 PM] Kyrylo: Це блокування було системою безпеки оператора, тому в мене така інформація відсутня.
[3:43 PM] Олександр: З ким можна поспілкуватися на цей рахунок?
[3:43 PM] Kyrylo: Олександр, нажаль на даному етапі відсутня можливість внести номер телефону. Достатньо буде звернутись до нас повторно.
[3:44 PM] Олександр: ок дякую, всього найкращого
[3:44 PM] Олександр has left the room