групп мобильных операторов во Вконтакте?
Як повідомили в прес-службі "Vodafone-Україна", компанія припинила обслуговувати офіційне співтовариство оператора, яке налічує 36 тис. осіб, і закликає її членів підписуватися на офіційну сторінку в соцмережі Facebook.
Таку ж позицію висловили і в прес-службі lifecell, у якого у групі близько 390 тис. учасників.
У прес-службі "Київстар" також відзначили, що припинили оновлювати офіційне співтовариство оператора в "ВКонтакте", що налічує 125 тис. осіб, і закликають користувачів підписуватися на сторінку оператора в Facebook.
Рейтинг ПиАр служб.
Количество участников показывает скорее срез аудитории операторов, чем работу СММ-специалиста. Продаж в группах услуг вообще ноль (ну, или величина, стремительно стремящаяся к ней, хотя я больше уверен, что именно ноль).
Основная цель — драйвить людей, мемасы, шеры, вот это всё.
Бюджеты на это вполне стандартные — зарплата сммщика + бюджет на сувенирку/призы для стандартных конкурсов. В соцсети приходят жаловаться преимущественно продвинутые юзеры, имеющие хоть какой-то вес в социальных сетях. Обычные люди либо тупо молчат, либо напрягают колл-центр голосом.