Цитата с сайта Билайн:
Важно знать: Регистрация в системе обслуживания абонентов позволяет гарантировать, что ваш номер всегда останется только за вами, а также упрощает процедуру подключения дополнительных услуг.
Кто мне объяснит, как эту регистрацию произвести?
P.S. хотел узнать у живого оператора... набираю 0611, а при нажатии на "0" ничего не происходит 
Реєстрація в системі і початок роботи
Перш ніж почати роботу з системою "Мій Beeline", вам необхідно зареєструватися. Для цього наберіть з свого мобільного телефону команду *110*9# і натисніть кнопку виклику. У відповідь вам надійде SMS-повідомлення з логіном (ваш номер телефону в 10-значному форматі, наприклад 0681234567) і тимчасовим паролем.
Початок роботи і зміна пароля
• Зайдіть в розділ "Мій Beeline" на сайті "Beeline"
• У полі "логін" введіть ваш номер телефону в 10-значному форматі,
• У полі "пароль" введіть пароль, який ви отримали в SMS-повідомленні, і натисніть "Увійти".
Після першого входу в систему вам буде запропоновано змінити тимчасовий пароль на постійний. Для цього заповніть наступні поля:
Старий пароль: ваш пароль, який ви отримали в SMS-повідомленні
Новий пароль: новий пароль, який надалі ви використовуватимете для входу в систему "Мій Beeline"
Підтвердження пароля: ще раз введіть новий пароль.
Система "Мій Beeline" надасть вам раду із створення пароля.
Після заповнення всіх полів натисніть "Виконати". У вікні, що з'явилося, ознайомтеся з умовами користування системою, і підтвердіть свою згоду з ними, натиснувши кнопку "Виконати". Після цього ви автоматично потрапите в розділ "Управління послугами" на закладку "Профіль"
Перейдіть на закладку "Користувачі" - тепер ви можете починати роботу з системою "Мій Beeline".
Розділ " Управління послугами "
В цьому розділі ви зможите:
• Переглядати додаткову інформацію по номеру (суму на рахунку, тарифний план і ін.)
• Замовити деталізацію дзвінків
• Змінити тарифний план
• Підключити або відключити додаткові послуги
Зверніть увагу, на те, що деякі зміни з'являться в системі "Мій Beeline" не відразу, для її оновлення знадобиться деякий час. Перевірити стан запиту ви можете в розділі "Запити" (окрім запиту деталізації дзвінків).
Ви бажаєте
переглянути додаткову інформацію по вашому номеру
В розділі "Управління послугами" перейдіть на закладку "Користувачі", і зверніть увагу на таблицю "Список телефонів". У таблиці вказаний номер вашого телефону. Натисніть посилання "Перегляд" в полі "Інформація". У вікні, що відкрилося, "Інформація по номеру телефону" ви можете дізнатися:
• Статус вашого номера: активний або блокований
• Стандарт: GSM або DAMPS
• Ваш тарифний план
• Дата, з якою ви користуєтеся цим тарифом,
• Список підключених послуг і дати їх підключення
У полі "Баланс" ви можете переглянути:
• Суму на вашому рахунку
• Термін дії балансу
• Кількість безкоштовних секунд, SMS і т.д.
У полі "Контактна інформація" - телефон, на який відправляється SMS-повідомлення з текстом про виконання того або іншого запиту
переглянути або замовити деталізацію дзвінків
В розділі "Управління послугами" перейдіть на закладку "Користувачі", і зверніть увагу на таблицю "Список телефонів". У таблиці вказаний номер вашого телефону. Натисніть посилання "Перегляд" в полі "Інформація". Натисніть на кнопку "Звіт по деталізації дзвінків" внизу сторінки.
У вікні, що відкрилося, "Запит деталізації дзвінків" ви можете:
• Зробити разовий запит на отримання деталізації. Разовий запит містить в собі інформацію по дзвінках за певний період: за 1 день, 7 днів, 14 днів або 1 місяць.
• Зробити щомісячний запит деталізації. При щомісячному запиті деталізація міститиме інформацію за місяць, перша деталізація буде сформована через 30 днів з моменту вашого замовлення. Деталізація формуватиметься щомісячно, поки не відключите запит на її надання.
• Переглянути раніше сформовані запити деталізації.
Увага! Вартість запиту вказана в назві вікна запиту.
Замовлення разової деталізації:
• Оберіть формат, в якому вам було б зручно отримати файл з деталізацією (PDF, XLS або TXT).
• У полі "Разовий запит" оберіть період, за який ви хочете отримати деталізацію, вкажіть кінцеву дату запиту, і натисніть "Виконати".
• У полі "Контактна інформація" вкажіть, як вам зручніше отримати повідомлення про готовність деталізації - по е-mail або по смс.
Замовлення щомісячній деталізації:
• Оберіть формат, в якому вам було б зручно отримати файл з деталізацією (PDF, XLS або TXT).
• У полі "Щомісячний запит" вказана поточна дата, натисніть "Виконати".
• У полі "Контактна інформація" вкажіть, як вам зручніше отримати повідомлення про готовність деталізації - по е-mail або по смс.
У вікні, що відкрилося, "Підтвердження запиту" ви можете побачити номер і дату вашого запиту.
Якщо вам потрібно повернутися до перегляду інформації по номеру, натисніть посилання "Інформація по номеру телефону" у верхньому меню. Якщо вам потрібно повернутися до форми "Запит деталізації дзвінків" натисніть кнопку "Назад".
Після того, як деталізація буде сформована, вам надійде повідомлення на e-mail або по SMS, - після чого ви зможете переглянути її в полі "Раніше сформовані запити".
Перегляд раніше сформованих запитів деталізації
Переглянути раніше сформовані запити деталізації ви можете тільки в полі "Раніше сформовані запити". Якщо раніше ви ніколи не замовляли деталізацію дзвінків, то кнопка "Вивантажити" буде неактивною, а в полі "Запити" буде вказано "Немає записів".
Щоб переглянути виконані запити деталізації дзвінків:
• У полі "Раніше сформовані запити" відзначте мишею необхідний вам запит і натисніть кнопку "Вивантажити"
• У вікні "Завантаження файлу" відкрийте файл з деталізацією (файл вивантажується у форматі zip, тому на вашому комп'ютері повинна бути встановлена програма-архіватор).
Увага! Для формування деталізації потрібен деякий час. Якщо вам надійшло повідомлення на e-mail або по SMS, а в розділі «Раніше сформовані запити» ви не бачите замовлену деталізацію, зв'яжіться з нами, клацнувши посилання «Зворотній зв'язок». У листі вкажіть ваші прізвище і ім'я, номер свого телефону і період запиту.
змінити тарифний план
• У розділі "Користувачі" відзначте номер телефону і натисніть кнопку "Змінити тарифний план".
• У вікні, що відкрилося, "Зміна тарифного плану" оберіть необхідний тарифний план із списку доступних і натисніть "Далі".
• У вікні "Підтвердження зміни тарифного плану" натисніть кнопку "Виконати" або "Відміна" - у випадку, якщо ви передумали.
• Після підтвердження запиту ви потрапите на сторінку з результатами запиту - натисніть "Готово".
По номеру запиту ви завжди можете перевірити його статус на сторінці "Запити".
підключити або відключити послугу
• У розділі "Користувачі" відзначте номер телефону і натисніть кнопку "Управління послугами".
• Перед вами з'являться списки вже підключених та доступних для підключення послуг
• Відзначте "галочками" ті послуги, які ви бажаєте підключити або відключити і натисніть кнопку "Далі". Якщо ви одночасно підключаєте послуги одного і того ж типу, але з різними характеристиками і вартістю (наприклад, SMS-пакет 25, 50 і 300), то підключиться послуга з меншою абонентською платою.
• Підтвердіть свій вибір - натисніть кнопку "Виконати". Якщо ви передумали, натисніть "Відміна".
• Після підтвердження запиту ви потрапите на сторінку з результатами запиту - натисніть "Готово". У вас завжди є можливість перевірити статус за номеру запиту на сторінці "Запити".