Автор Тема: Держспоживслужба нагадала, що можно скаржитися їй на мобільний зв'язок  (Прочитано 875 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 84962
  • Пол: Мужской
  • Есть вопросы? Пишите в личку
    • Награды
Зробила це у Фейсбуці:

#знай_свої_права
📲 На сьогодні майже кожен громадянин України є користувачем послуг мобільного зв’язку та інтернету. Без цих послуг важко уявити життя сучасної людини, проте для досить часто виникають ситуації, коли «нарахування/списання» коштів стає несподіванкою для абонентів.
☝️ Держпродспоживслужба нагадує деякі пункти із переліку прав споживачів під час замовлення та/або отримання телекомунікаційних послуг, що передбачені Правилами надання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295, а саме про права споживача на:
📍 безоплатне отримання від оператора, провайдера вичерпної інформації про зміст, якість, вартість та порядок надання послуг;
📍 отримання від оператора, провайдера відомостей щодо наданих послуг;
📍 обмеження оператором, провайдером телекомунікацій доступу споживача до окремих видів послуг на підставі його власної письмової заяви;
📍 повернення від оператора, провайдера невикористаної частки коштів у разі відмови від передплачених послуг у випадках і порядку, визначених цими Правилами, а також договором приєднання щодо виконання благодійного телекомунікаційного повідомлення (у разі укладення такого договору);
📍 відмову від телекомунікаційних послуг у порядку, встановленому договором про надання телекомунікаційних послуг;
📍 відмову від оплати телекомунікаційної послуги, яку вони не замовляли;
📍 отримання відомостей щодо можливості та порядку відмови від замовленої телекомунікаційної послуги;
📍 оскарження неправомірних дій оператора, провайдера шляхом звернення до суду та уповноважених державних органів;
📑 Разом з цим, інформуємо, що відповідно до частини третьої статті 104 Закону України «Про електронні комунікації» умовами надання та отримання електронних комунікаційних послуг кінцевому користувачу є укладення договору про надання електронних комунікаційних послуг відповідно до правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг та інших актів законодавства; оплата замовленої кінцевим користувачем електронної комунікаційної послуги, якщо інше не передбачено цим Законом або договором про надання електронних комунікаційних послуг.
✔️ Пунктом 16 частини першої статті 107 Закону України «Про електронні комунікації» передбачено, що електронні комунікаційні послуги, що надаються знеособлено (анонімно), розшифруванню не підлягають.
❗ Споживач має право на подання звернень (скарг) щодо надання електронних комунікаційних послуг постачальнику електронних комунікаційних послуг, регуляторному органу, іншим органам державної влади відповідно до компетенції, а також на їх розгляд та належне реагування щодо поновлення його прав і захисту законних інтересів відповідно до законодавства (стаття 122 Закону України «Про електронні комунікації»).
☝️ Якщо у вас є підстави вважати, що списання коштів сталося неправомірно, а претензії ігноруються суб’єктом господарювання, ви маєте право подати скаргу до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем проживання.
#Приватбанк фашисты. В нём ненавидят людей старшего возраста


Оффлайн vovez.morkovez

  • Знаменитый писатель
  • ***
  • Сообщений: 1041
    • E-mail
    • Награды
Интересно, есть ли прецеденты вообще и решенные в пользу потребителя в частности


Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 84962
  • Пол: Мужской
  • Есть вопросы? Пишите в личку
    • Награды
Интересно, есть ли прецеденты вообще и решенные в пользу потребителя в частности
Думаю, что нет
#Приватбанк фашисты. В нём ненавидят людей старшего возраста


Теги: