Автор Тема: Ищу работу/подработку - мое резюме!!  (Прочитано 6065 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн sashaupsk

  • Много вижу, много слышу, много знаю, но молчу - я типа СКРОМНЫЙ!
  • Маститый писатель
  • **
  • Сообщений: 332
  • Репутация: +4/-0
  • Пол: Мужской
  • Когда жизнь экзаменует, первыми сдают нервы.
    • Награды
Ищу работу/подработку - мое резюме!!
« : 06, Апреля 2014, Воскресенье, 15:21:08 pm »
Резюме

Ничипорук Олександр Юрійович

Дата народження: 11 травня 1984 року.
Сімейний стан: одружений, двоє дітей.
Адреса: Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка 35/1 кв. 50.
Тел. 093-702-93-03, 096-486-42-98
Мета: резюме подається на отримання посади директора філіалу, керівника виробництва.
Освіта:
2000-2002 рр. – Новоград-Волинський промислово-економічний технікум, факультет «Економіка підприємства». Отримав кваліфікацію «Молодший спеціаліст»;
2002-2005 рр. – Житомирський державний технологічний університет, факультет «Економіка підприємства». Отримав кваліфікацію «Магістр».
Додатково:
2005-2007 рр. – курси-тренінги «Управління міським бюджетом за програмно-цільовим методом», проведені в рамках проекту «Реформа місцевих бюджетів в Україні» у співпраці з Міністерством фінансів України та за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку.
Досвід роботи, професійні знання та навики:
Жовтень 2002 р. – січень 2003 р. – економіст-бухгалтер відділу заробітної плати управління освіти та науки Новоград-Волинської районної державної адміністрації (робота з первинними бухгалтерськими документами, розрахунок заробітної плати педагогічних працівників, заміщення обов’язків колег – ПК, охорона праці).
Лютий 2003 р. – квітень 2007 р. – спеціаліст І-ої категорії відділу бюджетних видатків фінансового управління виконавчого комітету Новоград-Волинської міської ради (участь у складанні та контролі за виконання бюджету міста; проведення перевірок якості роботи органів соціального захисту населення та освіти і науки міста; перевірки правильності нарахування соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям з дітьми та нарахування заробітної плати педагогічним працівникам міста; розробник та поширювач пришвидшеного методу нарахування та перевірки правильності нарахування заробітної плати педагогічним працівникам міста та району з використанням програми MS Excel; участь у семінарах та навчаннях міської ради).
Травень 2007-лютий 2012 року начальник Новоград-Волинського відділення ЖОУ ПрАТ «Українська пожежно-страхова компанія» (загальне керівництво роботою відділення, пошук та відбір персоналу, проведення навчань та тренінгів персоналу, пошук клієнтів компанії, укладання договорів страхування, формування виплатних справ та врегулювання збитків, виїзд на місця страхових подій, складання дефектних відомостей та актів огляду, виконання обов’язків аварійного комісара , представлення інтересів компанії в судах).
Лютий 2012 – квітень 2012 року директор центру продаж та обслуговування клієнтів ПрАТ СК «ПРОВІДНА» (загальне керівництво роботою центру, пошук та відбір персоналу, проведення навчань та тренінгів персоналу, пошук клієнтів компанії, укладання договорів страхування, формування виплатних справ та врегулювання збитків, виїзд на місця страхових подій, складання дефектних відомостей та актів огляду, виконання обов’язків аварійного комісара , представлення інтересів компанії в судах).
З квітня 2012 – по сьогодення - за сумісництвом начальник Новоград-Волинського відділення ЖОУ ПрАТ «Українська пожежно-страхова компанія».
Червень 2012 – липень 2013 року - начальник виробництва ПП "Харківвторсировина" (організація процесу виробництва, планування діяльності, економічне планування, визначення рентабельності, визначення напрямків розвитку, формування бухгалтерських документів, набір персоналу, спілкування з постачальниками та покупцями, контроль якості продукції, оптимізація роботи виробництва).
З листопада 2010 року працюю на посаді фінансового аналітика-консультанта ТОВ «БК «Євро-Фасад» (аналіз діяльності конкурентів, рентабельність товариства,  оперативні цінові дані по регіону на будівельні матеріали та виконання будівельних робіт (аналіз ринку будівельних матеріалів та послуг), пошук потенційних клієнтів та укладання договорів на виконання робіт чи надання послуг, своїми діями забезпечую скорочення витрат та надходження додаткового прибутку).
Липень 2013 – вересень 2013 – заступник директора з розвитку регіонів приватної землевпорядної організації ТОВ «ГЕОЗВЯГЕЛЬ» (відкриття нових філій товариства в різних регіонах України, підбір персоналу, часткове навчання персоналу, ведення звітності філій, пошук корпоративних клієнтів, укладання контрактів, економіко-фінансовий аналіз конкурентного ринку, оптимізація витрат всього товариства та забезпечення надходження додаткового прибутку).
Січень 2014 – головний економіст-керівник колл-центру ФОП Газаров Андрій Олексійович (економіко-фінансовий аналіз конкурентного середовища, ведення звітності, підбір персоналу, часткове навчання персоналу, пропозиційна робота щодо нових напрямків діяльності ФОП, укладання контрактів, оптимізація затрат ФОП, надання юридичних консультації з питань подорожей за кордон, врегулювання страхових випадків, питання Інтернет та мобільного зв’язку)
Професійні навики: досвід ведення переговорів та адміністративно-управлінської роботи; досвід у підборі та навчанні персоналу; обізнаність у офіційному діловодстві; водійські права категорії «А», «В», «С»; ПК – MS Office та Інтернет на рівні досвідченого користувача; українська (рідна) та  російська мови вільно; високий рівень працездатності.
Особисті якості: комунікабельність, відповідальність, організаторські здібності, дисциплінованість, енергійність, порядність, гнучкість, креативність, цілеспрямованість, із задоволенням працюю у команді, вмію спілкуватися з людьми та знаходити спільну мову, легко навчаюсь, стійкість в стресових ситуаціях, якісно виконую поставлені завдання, бажаю вчитися та підвищувати кваліфікацію, почуття гумору в межах розумного.
Хобі: риболовля, футбол.
Бажаний розмір доходу: домовленість під час співбесіди.


Теги:
 

Я созрел до поиска работы, читаю про резюме и собеседования

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 3
Просмотров: 14726
Последний ответ 27, Июня 2018, Среда, 19:11:57 pm
от Сергей Горбачевский
А вот так нужно писать резюме

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 4
Просмотров: 13826
Последний ответ 26, Июля 2012, Четверг, 17:05:33 pm
от Сергей Горбачевский