Автор Тема: Tesla офіційно втратила титул лідера продажів електромобілів у світі  (Прочитано 497 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 85119
  • Пол: Мужской
  • Есть вопросы? Пишите в личку
    • Награды
У минулому році Tesla вдалося досягти своєї  мети про 1,8 млн поставок автомобілів за рік.

Однак у четвертому кварталі 2023 року китайський автовиробник BYD поставив 526409 автомобілів, перевищивши показник Tesla (484507 електромобілів), пише  Insider.

Цей момент став переломним для BYD після того, як у другій половині 2023 року він постійно наступав на п'яти компанії Ілона Маска, кажуть експерти.

Це сигналізує про наступний етап китайського домінування в сегменті електромобілів.

Загалом у 2023 році BYD продав 3,01 млн авто, з них близько 1,6 млн повністю електричних, а також майже 1,4 млн гібридних.

P.S. В Киеве Тесл очень много, а вот китайских электричек пока не видно. Очень много электрических шевролетов, а вот первопроходцев в лице Ниссан Лиф сильно меньше в общем потоке.
#Приватбанк фашисты. В нём ненавидят людей старшего возраста


Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 85119
  • Пол: Мужской
  • Есть вопросы? Пишите в личку
    • Награды
Ілон Маск заявив у середу, що китайські автовиробники «знищать» глобальних конкурентів, якщо не буде торговельних бар’єрів.
#Приватбанк фашисты. В нём ненавидят людей старшего возраста


Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 85119
  • Пол: Мужской
  • Есть вопросы? Пишите в личку
    • Награды
Європейські автовиробники об'єднуються проти китайської загрози – Bloomberg

Європейські автоконцерни вбачають у наступі китайських виробників електромобілів настільки велику загрозу для себе, що готові на неймовірний досі рівень співпраці.

Про це пише Bloomberg.

"Volkswagen, Renault і Stellantis думають про немислиме, вивчаючи можливості об'єднання з запеклими конкурентами, щоб зробити електромобілі дешевшими і захиститися від екзистенціальних загроз.

Оскільки китайські конкуренти і Tesla викривають конкурентні слабкості найбільших європейських автовиробників масового ринку, стає зрозуміло, що відчуття невідкладності зростає, а підхід "бізнес як завжди" є програшним варіантом", - пише агентство.

"Існує повне усвідомлення того, що в майбутньому компанії, які не зможуть протистояти китайській конкуренції, опиняться в біді", - визнав генеральний директор Stellantis NV Карлос Таварес.

"Під впливом уповільнення темпів впровадження електромобілів керівники автомобільних компаній обговорюють ідеї, починаючи від об'єднання ресурсів для розробки і закінчуючи об'єднанням бізнесу за межами Європи, щоб краще конкурувати в умовах зміни поколінь, яка відбувається лише раз.

На кону доля галузі з 13 млн робочих місць, що дає 7% ВВП Євросоюзу. Найближчі місяці мають вирішальне значення, додає Bloomberg.

За даними BloombergNEF, продажі повністю електричних автомобілів цього року зростатимуть найповільнішими темпами з 2019 року, а несподівана зупинка динаміки посилить конкуренцію.

"При уповільненні попиту на електромобілі на європейський ринок заходять китайські моделі, протиставити яким місцевим виробникам нічого. Наприклад, BYD Dolphin відповідає за характеристиками та оснащенням Volkswagen ID.3, але коштує на 7 тисяч євро дешевше. За випуском електромобілів у штуках Volkswagen поступається BYD більш ніж удвічі.

Тому Volkswagen, Renault і Stellantis обмірковують концепцію перезавантаження галузі на основі широкої кооперації - "Airbus в автопромі" - для створення дешевого конкурентоспроможного електромобіля. Обговорюються варіанти від об'єднання НДДКР до створення єдиних виробничих ланцюжків у межах ЄС", - йдеться у повідомленні.

Голова Renault Лука де Мео просуває єдину компактну платформу для електромобілів вартістю 20 тисяч євро, натомість керівник Stellantis Карлос Таварес більше зацікавлений у злиттях і поглинаннях.

Зазначається, що Volkswagen, який сильно постраждав від "дизельгейту", досі не оговтався від наслідків проблем із першими масовими електромобілями.

Останньою лінією оборони вважають торговельні та регуляторні бар'єри. Єврокомісія вже розслідує держдопомогу виробникам Китаю, і до липня не виключене введення додаткових мит на китайські електромобілі.
#Приватбанк фашисты. В нём ненавидят людей старшего возраста

Оффлайн Сергей Горбачевский

  • Administrator
  • Знаменитый писатель
  • *****
  • Сообщений: 85119
  • Пол: Мужской
  • Есть вопросы? Пишите в личку
    • Награды
И ещё про китайские электрички
#Приватбанк фашисты. В нём ненавидят людей старшего возраста


Теги: Tesla 
 

Tesla открыла первый завод в Европе

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 1
Просмотров: 2955
Последний ответ 10, Января 2016, Воскресенье, 00:19:15 am
от Bricks
Сумма заказов на Tesla Model 3 достигла 14 миллиардов долларов

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 0
Просмотров: 2925
Последний ответ 08, Апреля 2016, Пятница, 12:16:43 pm
от Сергей Горбачевский
Tesla увеличила продажи электрокаров в 1,7 раза

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 2
Просмотров: 2795
Последний ответ 03, Апреля 2017, Понедельник, 15:37:23 pm
от Bricks
Tesla планирует бизнес по совместному использованию беспилотных машин

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 0
Просмотров: 2845
Последний ответ 06, Сентября 2018, Четверг, 08:38:28 am
от Сергей Горбачевский
Tesla Motors разрабатывает автоматическую зарядную систему для электромобилей

Автор Сергей Горбачевский

Ответов: 0
Просмотров: 2808
Последний ответ 07, Января 2015, Среда, 20:25:34 pm
от Сергей Горбачевский