Самому это сделать в личном кабинете возможности нет. Только по заявке. И так далее и тому подобное.
перевести в електронний вигляд можна з особистого кабінету. до речі, підтримка Сільпо теж на одному з найкращих рівнів в Україні, порівняно з іншими дрібними та великими компаніями. у мене було декілька випадків, коли зв'язувався з ними. завжди відповідають швидко, ввічливо, по суті. всі проблеми, з якими звертався, були вирішені. пару разів скаржився на роботу адміністраторів с/м, які не могли організувати роботу або касирів, або продавців у залі. і теж проблема вирішувалась. тому програма Власний рахунок точно не заслужила таких оцінок, які Ви даєте.
що стосується язя. Ви ж бачите, що зовнішнього бюджету немає, лише всередині мережі. Фоззі не виробляє автомати і не розповсюджує свої послуги через інших. тому всередині мережі максимум маркетингових інструментів, назовні - 0. знаючи попередній досвід Ворожбіта, не найгірше рішення топів, хоч якось збитки зменшать