ДОХІД: у 2 кварталі 2023 р. дохід lifecell збільшився на 36.5% на річній основі — до 2,903.2 млн грн, порівняно з 2,127.3 млн грн у 2 кв. 2022 р., переважно завдяки вищому ARPU і зростанню споживання мобільного інтернету.
EBITDA і МАРЖА EBITDA: у 2 кварталі 2023 р. показник EBITDA збільшився на 39.3% на річній основі — до 1,715.1 млн грн, як порівняти з 1,230.9 млн грн у 2 кв. 2022 р. У результаті маржа EBITDA у 2 кв. 2023 р. зросла до 59.1% проти 57.9% в аналогічному періоді 2022 р.
КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ: у 2 кварталі 2023 р. капітальні інвестиції виросли на 119.4% до 1,445.6 млн грн проти 659.0 млн грн у 2 кв. 2022 р.
ЧИСТИЙ ПРИБУТОК / (ЗБИТОК): у 2 кварталі 2023 р. у результаті операційної діяльності lifecell зафіксував чистий прибуток обсягом 611.5 млн грн, порівняно з 27.4 млн грн чистого збитку у 2 кв. 2022 р.
АБОНЕНТСЬКА БАЗА: у 2 кварталі 2023 р. активна тримісячна абонентська база lifecell залишалась стабільною - 8.6 млн (8.6 млн у 1 кв. 2023 р.). Активна тримісячна абонентська база 4.5G користувачів зросла на 5.5 % на річній основі.
Оператор lifecell продовжує демонструвати найвищий показник проникнення смартфонів в мережі, який на кінець 2 кв. 2023 р. становив 84.6 %.
ARPU & MOU: у звітному періоді активний тримісячний ARPU зріс на 36.1% в річному обчисленні та становив 112.7 грн проти минулорічного показника 82.8 грн у 2 кв. 2022 р. Водночас показник 12-місячного активного MoU зменшився за рік на 20.3% до 128.0 хвилин (проти 160.7 хвилин у 2 кв. 2022р.).