G-news

Понедельник, 25-е Марта 2019
10:06:06

Цього року відпочивав за кордоном. У Чорногорії. Загалом відпочив чудово, маса позитивних вражень. Неприємно вразило тільки одне — мобільний зв’язок.

Цього року відпочивав за кордоном. У Чорногорії. Загалом відпочив чудово, маса позитивних вражень. Неприємно вразило тільки одне — мобільний зв’язок.

 

Віктор КОЗАК пенсіонер, Рівне.

 

Не знаючи, як там буде за кордоном, поклав на рахунок свого мобільного трохи більше грошей, ніж звичайно. Близько 100 гривень. Як тільки автобус з туристами перетнув український кордон, зразу по черзі почали надходити SMS спочатку від румунського оператора, а потім угорського та сербського, з пропозиціями скористатись їхніми послугами. Всі пропозиції за стилем викладу інформації були як близнята і за вартістю послуг у роумінгу дуже дорогі. Дзвінки до України — 12 гривень за хвилину, локальні — 5,5 гривні, вхідні дзвінки — 8 гривень за хвилину, SMS — 2,2 гривні. І що цікаво, такі SMS надійшли тим туристам, у кого на рахунку були значні суми, а хто мав кілька гривень, то отримував їх значно пізніше або взагалі не отримував.

 

У Чорногорії місцеві оператори мобільного зв’язку пропонують туристам SIM-картки вартістю 5 євро з тими ж 5 євро на поточному рахунку із можливістю його поповнення. За 5 євро можна поговорити з ріднею в Україні близько 5 хвилин. Довелося користуватись — все ж дешевше, ніж по рідному роумінгу.

 

На зворотному шляху до України на румунсько-українському кордоні я знову встановив у свій мобільний SIM-картку нашого зіркового оператора, але на екрані телефону все ще висвічувався румунський — RO Orange. Перетнули кордон — без змін. Правда, при цьому від українського оператора прийшли SMS, що дочка хвилюється — вже 6 разів намагалася додзвонитись до батька. Занепокоївся й я. У супутниці на мобільному рахунку було близько 10 гривень, і у неї на екрані вже давно з’явився логотип іншого оператора — нашого українського, тож вона вже переговорила (без будь-якого роумінгу) зі своєю ріднею.

 

На моєму ж мобільнику все ще красувався RO Orange. Зрозумівши моє хвилювання, сусідка дала свій телефон для дзвінка. Переговорив з донькою, заспокоїв її. До речі, вона сказала, що наш український оператор вже їй повідомив, що мій номер з’явився у мережі. Трохи згодом задзвонив і мій телефон. Зрадів, бо побачив, що телефонує син, і механічно подумав, що, нарешті, й мій телефон став «нормальним». Розмовляли близько 5 хвилин. Одразу після розмови перевірив рахунок і був неприємно здивований: з рахунку було знято близько 40 гривень (через вартість вхідного дзвінка сина — 8 гривень за хвилину).

 

Таким чином наш потужний мобільний оператор, оснащений усіма можливими комп’ютерними програмами всеосяжного обліку, прогнозовано переміг свого ж українського пенсіонера і став ще багатшим на його 40 гривень.

 

Неприємно, що зі мною так підступно вчинили. Облапошили, як останнього лоха. Правда, це зробили не шахраї з вулиці, а процвітаюча солідна компанія. Судитись не збираюсь. Подарував свої пенсійні гривні на подальший розвиток нашого оператора мобільного зв’язку.

 

Віктор Козак, «Дело»

Вы здесь: Home Новости Телеком и IT Дайджест СМИ Як мобільні оператори збирають кошти з українських туристів