G-news

Понедельник, 26-е Августа 2019
10:29:50

Увага! Підходить кінцевий термін для отримання податкової знижки

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві нагадує, що прийом податкових декларацій від громадян на отримання податкової знижки за підсумками 2014 року здійснюється до кінця 2015 року.

Право на податкову знижку мають громадяни, які в 2014 році отримували дохід у вигляді заробітної плати та сплачували за навчання закладам освіти, сплачували проценти за іпотечним житловим кредитом, страхували себе або членів своєї сім'ї, оплачували допоміжні репродуктивні технології, всиновлювали дітей, або понесли витрати у зв'язку із переобладнанням транспортного засобу.

Звертаємо увагу платників: громадянин, який не скористається правом на отримання податкової знижки за наслідками звітного податкового року, втрачає можливість використати таке право в наступних податкових роках.

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві

Страхувальники Солом'янського району перерахували 3 мільярди 406 мільйонів гривень єдиного соціального внеску

За підсумками 11 місяців 2015 року страхувальники Солом'янського району м. Києва перерахували 3 мільярди 406 мільйонів гривень єдиного соціального внеску.

«Зміна системи нарахування і сплати ЄСВ з використанням понижуючого коефіцієнта, а також збільшеня оплати праці з 1 вересня перевищили минулорічні показники на 251,5 мільйонів гривень»,- розповіла начальник відділу адміністрування єдиного внеску.

Єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування – це консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі. Впровадження внеску передбачає забезпечення захисту у випадках, визначених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві

Завдяки платникам Солом'янського району українська армія отримала додатково 166, 3 млн.грн.

На підтримку армії до Державного бюджету за одинадцять місяців 2015 року платниками Солом'янського району було сплачено 166, 3 млн.грн., що на 115,0 млн.грн більше за попередній період 2014 року.

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві нагадує, що платниками військового збору є фізичні особи-резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і за її межами, фізичні особи-нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти. Об'єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені статтею 163 Податкового кодексу України. Зокрема, до таких доходів, крім заробітної плати інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв'язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, відносяться орендна плата, виграш в державну та недержавну грошову лотерею, купівля продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини та інші доходи. Ставка збору становить – 1,5% від об'єкта оподаткування.

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві

З січня 2016 року всі касові апарати повинні створювати контрольну стрічку в електронній формі

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві повідомляє, що з 1 січня 2016 року закінчується перехідний період для доопрацювання або заміни РРО, які створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді.

Нагадаємо, до 1 січня 2016 року дозволяється використовувати електронні контрольно - касові апарати, введені в експлуатацію до 1 січня 2015 року, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді та подають до органів ДФС по дротових або бездротових каналах зв'язку тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/або в безготівковій формі, яка міститься в їх фіскальній пам'яті, і при цьому не подають електронних копій розрахункових документів.

Отже, що з січня 2016 року всі касові апарати повинні створювати контрольну стрічку в електронній формі.

Тому, платникам необхідно завчасно потурбуватися щодо доопрацювання реєстраторів розрахункових операцій або замініти новим.

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві

Столичні органи фіскальної служби запрошують громадян підвищити правову обізнаність

З 7 по 12 грудня 2015 року Головне управління Державної фіскальної служби у м. Києві та його територіальні органи доєднаються до проведення Всеукраїнського тижня права. Цьогорічні заходи з питань підвищення рівня правової обізнаності громадян відбудуться за загальною визначеною темою: «Реалізація прав людини, у тому числі учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та внутрішньо переміщених осіб, та правозахисної діяльності в органах ДФС».

Кожен бажаючий зможе звернутись до будь-якого з Центрів обслуговування платників ГУ ДФС У м. Києві та отримати необхідну інформаційну допомогу.

Довідково: 10 грудня в Україні й в усьому світі відзначається Міжнародний день прав людини. Цього дня у 1948 році Генеральна Асамблея ООН прийняла Загальну декларацію прав людини - перший міжнародний документ, який задекларував рівність прав і свобод усіх людей. У ньому вперше в історії людства права людини трактувались як такі, якими кожна людина наділена завдяки факту свого існування і які є невід'ємною складовою людського життя. У Декларації найвищою цінністю було проголошено людське життя, його безпеку, гідність та громадянські, політичні, соціальні, культурні права людини, які кожна держава зобов'язана захищати силою Закону.

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві

РРО для платників єдиного податку

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві нагадує, що згідно вимог Податкового кодексу України реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку другої і третьої груп (фізичні особи – підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 мільйон гривень.

У разі перевищення у календарному році обсягу доходу понад 1 млн. грн. застосування РРО для такого платника єдиного податку є обов'язковим.

Застосування РРО розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, що настає за виникненням такого перевищення, та продовжується в усіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві

Анулювання реєстрації платників єдиного податку юридичних осіб у разі наявності податкового боргу

Реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу, зокрема, у разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення перевірок порушень платником єдиного податку вимог, встановлених главою 1 розділу XIV Кодексу.

Однією із підстав анулювання реєстрації платника єдиного податку за рішенням контролюючого органу є несплата протягом двох послідовних кварталів податкового боргу, що виник у платника єдиного податку.

Таким чином, платник єдиного податку - юридична особа, у якого виник податковий борг (з єдиного податку та/або інших податків і зборів) у поточному кварталі, протягом наступних двох кварталів має можливість сплатити цей податковий борг. У разі його несплати такому платнику податків анулюється реєстрація в останній день другого із двох послідовних кварталів.

Варто також звернути увагу на те, що у разі відсутності підстав для відмови у реєстрації суб'єкта господарювання як платника єдиного податку, контролюючий орган зобов'язаний протягом двох робочих днів від дати надходження заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування зареєструвати таку особу платником єдиного податку. У разі відмови у реєстрації платника єдиного податку конгролюючий орган зобов'язаний надати протягом двох робочих днів з дня подання суб'єктом господарювання відповідної заяви письмову вмотивовану відповідь.

Зазначена інформація викладено в листі ДФС України від 18.11.2015 року № 42467/7/99-99-15-08-01-17.

ДПІ Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві

Фінансова санкція за неподання або несвоєчасне подання податкових декларацій

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві нагадує, що неподання або несвоєчасне подання платником податків податкових декларацій (розрахунків) тягне за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

За ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, накладається штраф в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Отже, за неподання або несвоєчасне подання платником податків податкової звітності передбачена фінансова відповідальність у вигляді штрафних (фінансових) санкцій:

– в розмірі 170 гривень, за кожне неподання (несвоєчасне подання) декларації (розрахунку), зазначеного в одному акті;

– в розмірі 1020 гривень при повторному порушенні за несвоєчасне подання податкової декларації (розрахунку) незалежно від виду податку, за яке до такого платника протягом року вже було застосовано штраф за неподання (несвоєчасне подання) податкової декларації (розрахунку) та у період до одного року винесено податкове повідомлення-рішення.

Зазначена норма передбачена п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України.

ДПІ Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві

Увага! Спрощено процес укладання Договорів про визнання електронних документів

З метою покращення сервісного обслуговування платників при поданні податкових документів в електронній формі Державною фіскальною службою України доопрацьовано електронний сервіс «Реєстрація договорів про визнання електронних документів».

Договір про визнання електронних документів укладається відповідно до положень Порядку підготовки та подання податкової звітності в електронному вигляді, яка надсилається засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженого наказом ДПА України від 10.04.2008 № 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 16.04.2008 за № 320/15011.

ДФС спрощено процес укладання Договорів про визнання електронних документів з територіальними органами ДФС, а саме, починаючи з 25 листопада 2015 року, платником податків укладається один Договір з територіальним органом ДФС за основним місцем обліку. До Договору додаються посилені сертифікати відкритих ключів. Для формування та подання Договору розроблено нову форму (код форми J1391004).

Додатково інформуємо про запровадження нового електронного сервісу управління ЕЦП.

Такий сервіс надає можливість керівнику вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо сертифікатів відповідальних осіб та самостійно визначити термін, на який відповідальній особі надається право підпису податкових документів (в межах строку дії сертифікату такої відповідальної особи). Також в повідомленні може бути надана інформація щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифікату) або бухгалтера.

Для формування та подання платниками інформації щодо ЕЦП в електронному вигляді до Єдиного вікна подання електронної звітності розроблено нову форму Повідомлення (код форми J1391102).

До Повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, та таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб.

Сформоване Повідомлення обов'язково підписується керівником електронним цифровим підписом, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.

ДПІ Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві

В 2015 году в Украине активно растет популярность сервисов переводов с карты на карту – Р2Р-переводов. По данным провайдера транзакционных решений – компании PayForce, с января 2015 года по настоящее время объем и количество P2P-переводов увеличились на 60%. С одной стороны, положительная динамика обусловлена тем, что все больше пользователей начинают ценить скорость управления личными финансами, так как P2P-перевод – простой и удобный способ быстрого перевода и получения денежных средств. С другой – в связи с ростом конкуренции поставщики услуги пытаются снизить стоимость переводов для клиентов, сделать сервис более комфортным и понятным.

Например, недавно PayForce и платежный сервис EasyPay запустили акцию «Соверши первый перевод бесплатно», по которой на сайте https://easypay.ua зарегистрированным пользователям предоставляется возможность сделать первый перевод с карты на карту любого украинского банка бесплатно. Кроме того, переводы для владельцев карт ПАО «Банк «Траст» осуществляются бесплатно на протяжении всего периода акции, независимо от количества переводов.

«Сейчас практически у любого человека в кошельке есть несколько платежных карт, при этом не все знают, что, например, самый быстрый способ пополнить кредитку – это Р2Р-перевод с другой карты. Поэтому, запуская вместе с PayForce акцию, мы преследовали цель привлечь внимание клиентов к услуге и дать возможность самостоятельно и бесплатно убедиться в ее удобстве и преимуществах, – комментирует Роман Киселев, генеральный директор платежного сервиса EasyPay. – Нам удалось добиться хорошего результата: за период акции популярность услуги выросла на 40%. Средний чек по Р2Р-переводам в системе EasyPay составляет 905 грн. Хороший отклик среди пользователей подтолкнул нас к решению продлить акцию до конца года».

Платежные сервисы и банки – не единственные, кто заинтересован в интеграции Р2Р–переводов на своих сайтах. Услугу все активнее предлагают мобильные операторы и ритейлеры. «Для компаний – это дополнительный сервис для своих клиентов и инструмент монетизации трафика», – объясняет Иван Истомин, директор и управляющий партнер PayForce.

Доступность, популяризация, предложение выгодных условий и конкуренция между поставщиками услуги меняют финансовое поведение пользователей. Переводы с карты на карту начали использовать как альтернативу классическим денежным переводам, как инструмент погашения кредитов в разных банках и для расчетов между собой. Люди в режиме реального времени могут, например, одолжить друг другу средства и так же оперативно вернуть, сброситься на покупку билетов, разделить чек в ресторане.

«При росте объемов и количества операций в разы средний чек перевода на протяжении текущего года имеет тенденцию к снижению. Пользователи начали переводить чаще и более мелкие суммы. Это говорит о том, что переводы с карты на карту все увереннее занимают позицию повседневного инструмента расчетов между людьми, – подытожил Иван Истомин.

Напомним, что компания PayForce предлагает транзакционные решения для физических и юридических лиц, работает с украинскими банками и компаниями из розничного сегмента.

Нова форма податкової декларації про майновий стан і доходи

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м.Києві повідомляє, що з 17.11.2015 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859 «Про затвердження форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26.10.2015 за № 1298/27743, яким затверджено:

- нову форму податкової декларації про майновий стан і доходи;

- Інструкцію щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.

Наказ Міністерства доходів і зборів України від 11.12.2013 № 793 «Про затвердження форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи» втратив чинність.

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м.Києві

Незабудьте повідомити податкову про прийняття працівника на роботу

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м.Києві нагадує, що відповідно до нової редакції ст. 24 Кодексу законів про працю України визначено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування ЄСВ про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Постановою КМ України від 17 червня 2015 року № 413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» (далі – Постанова № 413) затверджено форму такого повідомлення.

Отже, повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Подати таке повідомлення слід до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

- засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.

Інформація, що міститься у повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України від 8 липня 2010 року № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування».

Зазначена інформація викладена в листі ДФС України від 02.10.2015 № 20929/6/99-99-17-03-03-15.

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м.Києві

Во Львове начали работать первые в Украине паркоматы с функцией приёма банковских карт, в том числе и оснащённых бесконтактной технологией MasterCard. ЛКП «Львовавтодор» установило два паркомата, изготовленных «СЕА Электроникс» и разработанных специалистами ПриватБанка совместно с компанией «Банкомсвязь». Первый паркомат появился на пл. Мицкевича (около Укрсоцбанка), второй – на ул. Шевченко (у «Пузатой хаты»). В ближайшее время во Львове установят ещё 10 таких паркоматов.

«Установление таких паркоматов в городе является очень важным шагом, который значительно упрощает жизнь его обитателей, ведь обеспечивает доступ к оплате парковки не только наличными, но и банковскими картами. Это очень удобно, просто и быстро»,– подчеркивает Олег Береза, директор ЛКП «Львовавтодор».

Безналично оплатить парковку можно будет обычной банковской картой и картой с технологией бесконтактных оплат MasterCard. В первом случае необходимо провести магнитной полосой карты по терминалу в паркомате. А чтобы рассчитаться бесконтактной картой, нужно лишь поднести её к терминалу. Сумма, соответствующая стоимости проезда, будет автоматически снята со счета без дополнительных комиссий. Оплату подтвердят звуковой и световой сигналы.

«Сегодня Львов – не только сердце культуры, но и центр инноваций в Украине. И мы очень рады, что нашли в лице местной власти партнера, способствующего внедрению наиболее современных технологий в инфраструктуру города. Поэтому неудивительно, что именно здесь мы запускаем уникальное для Украины решение: паркоматы, принимающие бесконтактные платежи. Теперь львовяне смогут оплачивать парковку значительно безопаснее, удобнее и быстрее», – отмечает Вера Платонова, генеральный директор представительства MasterCard Europe в Украине, Молдове, Грузии, Туркменистане, Таджикистане, Кыргызстане и Узбекистане.

Для оплаты в паркоматах будут приниматься карты MasterCard, эмитированные любым банком Украины и мира. Карты MaterCard с бесконтактной технологией можно оформить в одном из 14-ти банков-эмитентов.

Вы здесь: Home Новости Финансы Новости компаний