G-news

Вторник, 24-е Октября 2017
08:48:02

Платникам екологічного податку та рентної плати необхідно подавати Податкові декларації за новою формою

ДПІ у Солом'янському р-ні ГУ ДФС у м. Києві повідомляє, що починаючи з IV кварталу. 2015 року платникам екологічного податку та рентної плати необхідно подавати Податкові декларації за новою формою.

Нагадаємо, що наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 715 «Про затвердження форми Податкової декларації екологічного податку», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 вересня 2015 року за № 1052/27497, змінено форму Податкової декларації екологічного податку.

Наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 719 «Про затвердження форми Податкової декларації з рентної плати», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 вересня 2015 року за № 1051/2749, змінено форму Податкової декларації з рентної плати.

Додатково повідомляємо, що відповідно до п. 250.1 ст. 250 п. 257.1 ст. 257 Податкового кодексу України базовий податковий період для екологічного податку та рентної плати дорівнює календарному кварталу. Податкові декларації екологічного податку та рентної плати подаються платниками податків протягом 40 календарних днів, що наступають за останнім календарним днем податкового періоду. (пп. 49.18.2 ст. 49 Податкового кодексу України).

ДПІ у Солом'янському р-ні ГУ ДФС у м. Києві

Про плату за землю в місті Києві

ДПІ у Солом'янському р-ні ГУ ДФС у м. Києві, для встановлення дієвого контролю за справлянням плати за землю в м. Києві (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки), з врахуванням листа ДФС України від 14.12.2015 №45080/7/99-99-15-03-01-17 щодо справляння плати за землю повідомляє наступне.

З 01 січня 2015 року плата за землю – це місцевий податок, який є однією із складових подату на майно.

Місцеві податки і збори встановлюються рішеннями, які в межах повноважень приймають сільські, селищні та міські ради. Встановлення місцевих податків і зборів здійснюється у порядку, визначеному Податковим кодексом України (далі Кодекс).

Так, ст..7 Кодексу визначено загальні засади встановлення податків і зборів і, зокрема, ставок податку, податкових пільг тощо.

Розділом ХІІІ Кодексу передбачено граничний розмір ставок земельного податку, у розрізі категорій земельних ділянок ставки визначаються рішенням місцевої ради.

При цьому за відсутності рішення місцевої ради про встановлення місцевих податків і зборів, такі податки до прийняття рішення справляються виходячі з норм Кодексу із застосуванням мінімальних ставок, а плати за землю – із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю (п.12.3 ст. 12 Кодексу).

Необхідно звернути увагу, що Кодексом місцевим радам не надано право встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків і зборів для окремих юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків і зборів.

Згідно із Кодексом, якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право.

Поряд з цим, відповідно до ст..73 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» акти ради сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Порядок застосування пільг зі сплати земельного податку викладено в Узагальнюючій податковій консультації щодо застосування пільг зі сплати земельного податку, встановлених відповідним рішенням органу місцевого самоврядування, затвердженій наказом ДФС від 28.05.2015 №379.

Звертаємо увагу, що відповідно до п.287.1 ст. 287 Кодексу власники землі та землекористувачі сплачують земельний податок з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється у Державному земельному кадастрі в порядку, встановленому Законом України від 07 липня 2011 року №3613-VI «Про Державний земельний кадастр».

Дані Державного земельного кадастру згідно з п.286.1 ст. 286 Кодексу є підставою для нарахування земельного податку.

Розпорядження землями територіальних громад, передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб, надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності, вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності, здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного законодавства, вирішення земельних спорів тощо належить виключно до повноважень сільських, селищних та міських рад.

Суб'єктам господарювання, які не оформили відповідно до законодавства право власності або користування землею, необхідно звернутися до органів виконавчої влади та/або органів місцевого самоврядування для оформлення та реєстрації такого права.

Ознайомитися із Рішенням Київської міської ради та Положенням про плату за землю в м. Києві можна на суб - сайті ГУ ДФС у м. Києві.

ДПІ у Солом'янському р-ні ГУ ДФС у м. Києві

Вы здесь: Home Новости Финансы Новости компаний ДПІ Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві інформує - 06.01.2016