G-news

Среда, 28-е Июня 2017
10:18:15

Значна увага приділена доступу до публічної інформації в ДПІ у Солом'янському районі

Відкритість та доступність публічної інформації є свідченням прозорої роботи органів державної влади, а отже і зростання довіри до неї громадян. Право на доступ до публічної інформації гарантується максимальним спрощенням процедури подання запиту на отримання публічної інформації

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві значну увагу приділяє забезпеченню доступу до публічної інформації

За 2015 рік до ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м.Києві надійшло 100 запитів на публічну інформацію в т.ч. від юридичних осіб – 77 (77%), від фізичних осіб – 22 (22%), представників засобів масової інформації – 1 (1%).

Всі запити розглянуто та надано відповіді запитувачам у терміни, встановлені статтею 20 Закону №2939 впродовж п'яти робочих днів.

З інформацією щодо форми запиту на публічну інформацію та порядку її подання можна ознайомитися на суб-сайті ГУ ДФС у м. Києві.

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві

Солом'янська податкова підвила підсумки звернень громадян за 2015 рік

За 2015р. до ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві надійшло 48 письмових звернень громадян, з них: 48 заяв

Для надання найбільш повних та обґрунтованих відповідей, недопущення формального підходу до питань, порушених у зверненнях громадян. ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві вживаються всі можливі заходи

За відповідний період надійшло 3 колективних звернень від 6 громадян (стосовно незаконної здачі житлового приміщення в оренду)

Фактів порушень посадовими особами інспекції положень Закону України "Про звернення громадян" та не вирішення порушених у зверненні громадян обґрунтованих питань, що призвели б до повторного оскарження рішень посадових осіб, чи звернень до органу вищого рівня в податковій інспекції в 2015р. не встановлено.

У 2015 році на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 7 громадян, за відповідний період 2014 року – 37 звернень.

Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та субсайті ГУ ДФС у м.Києві у розділі ДПІ.

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві

Мінімальна заробітна плата та податкова соціальна пільга у 2016 році

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві повідомляє, що Законом України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» встановлено мінімальну заробітну плату на 2016 рік:

- з 1 травня - до 1450 грн.;

- з 1 грудня – до 1550 грн.

Нагадуємо, що з 1 січня 2016 року мінімальна заробітна плата становить 1378 грн.

Розмір податкової соціальної пільги визначається виходячи з прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого на 1 січня звітного податкового року.

Податкова соціальна пільга як і раніше дорівнює 50 % від прожиткового мінімуму для працездатної особи

Граничний розмір доходу до якого застосовується податкова соціальна пільга відповідно до під пункту 169.4.1 Податкового кодексу України дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень. Тобто у 2016 році граничний розмір доходу для застосування податкової соціальної пільги становитиме 1930 грн.

Право на підвищену податкову соціальну пільгу мають:

- платника податку, який утримує двох і більше дітей віком до 18 років, — у розмірі 100% загальної соцпільги (689 грн.) із розрахунку на кожну таку дитину (пп. 169.1.2 ПКУ);

- осіб, зазначених у пп. 169.1.3 ПКУ, — 150% загальної податкової соцпільги (1033,50 грн);

- осіб, зазначених у пп. 169.1.4 ПКУ, — 200% загальної суми податкової соцпільги (1378 грн).

Отже, розмір загальної податкової соціальної пільги, на яку платник податку має право у 2016 році складає – 689 грн.

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві

Додатковий імпортний збір скасовано

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві повідомляє, що Законом України від 24.12.2015 р. №912-VІІІ «Про заходи щодо стимулювання зовнішньоекономічної діяльності» з 1 січня 2016 року скасовано додатковий імпортний збір, що був запроваджений в Україні тимчасово строком на 12 місяців.

Згідно з новим документом втратив чинність Закон України від 28.12.2014 р. №73- VІІІ «Про заходи щодо стабілізації платіжного балансу України відповідно до статті XII Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994 року».

Нагадаємо, що збір справлявся з товарів, які ввозилися на митну територію України у митному режимі імпорту (тобто для вільного обігу на митній території України), незалежно від країни їх походження, в розмірі 10% та 5%.

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві

За помилки в обов'язкових реквізитах податкової накладної накладається штраф

Порядок заповнення податкової накладної продавцем товарів/послуг передбачено пунктом 201.1 статті 201 Податкового Кодексу. Платник податку зобов'язаний на дату виникнення податкових зобов'язань скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Якщо за результатами документальної позапланової виїзної перевірки продавця в податковій накладній будуть знайдені помилки в обов'язкових реквізитах, контролюючі органи накладатимуть штраф у розмірі 170 грн. При цьому продавець зобов'язаний виправити помилку. Невиконання після закінчення строку, встановленого пунктом 56.3 статті 56 Кодексу, узгодженого податкового повідомлення-рішення про виправлення платником податків — продавцем зазначених помилок тягне за собою накладення на такого платника податку штрафу в розмірі:

10% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній, — у разі невиправлення помилок протягом 15 календарних днів;

20% суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній;

30% суми ПДВ, зазначеної в такій податковій накладній, — у разі невиправлення помилок від 31 до 60 календарних днів;

40% суми ПДВ, зазначеної в такій податковій накладній, — у разі невиправлення помилок від 61 до 90 календарних днів;

50% суми ПДВ, зазначеної в такій податковій накладній, — у разі невиправлення помилок від 91 до 120 календарних днів;

60% суми ПДВ, зазначеної в такій податковій накладній, — у разі невиправлення помилок від 121 до 150 календарних днів;

70% суми ПДВ, зазначеної в такій податковій накладній, — у разі невиправлення помилок від 151 до 180 календарних днів;

100% суми ПДВ, зазначеної в такій податковій накладній, — у разі невиправлення помилок після спливу 181 календарного дня.

Зазначені зміни внесено до Податкового Кодексу Законом України від 24.12.2015 р. № 909 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році".

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві

Зміни в анулюванні реєстрації платників ПДВ

Законом України від 24.12.2015 №909-VIII«Про внесення змін до ПКУ та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» який набрав чинності 01.01.2016 виключено підпункт «ж» пункту 184.1 ст.184 ПКУ.

Згідно з названим підпунктом до 31.12.2015 включно підставою для анулювання реєстрації платників ПДВ був наявний запис у ЄДР - про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням або про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу. Починаючи з 01.01.2016 такі причини анулювання реєстрації платника ПДВ не застосовуються.

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві повідомляє, що пункт 49.4 ПКУ доповнено нормою, а саме, якщо податковий орган в односторонньому порядку розірвав договір на визнання електронних документів, то платник має право подати звітність на паперових носіях особисто або направити поштою.

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві

Операція «Акциз – 2016»

З метою підвищення ефективності боротьби з виготовленням, контрабандою та розповсюдженням фальсифікованих підакцизних товарів, Державна фіскальна служба України розпочала операцію «Акциз – 2016».

Головне управління ДФС у м. Києві звертається до небайдужих киян та просить повідомляти про відомі факти реалізації або виготовлення фальсифікату в письмовому вигляді або за телефоном 244-10-91.

Також, про вказану інформацію можна повідомити на цілодобову телефонну лінію ДФС України «Пульс» за телефоном 284-00-07.

ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві

Вы здесь: Home Новости Финансы Новости компаний ДПІ у Солом’янському районі ГУ ДФС у м. Києві інформує - 20.01.2016