ПДВ- документальне підтвердження належності продукції до медичних виробів
Обов'язковим документом, який підтверджує належність продукції до медичних виробів, є свідоцтво про державну реєстрацію медичного виробу або підтвердження про державну реєстрацію медичного виробу;
Декларація про відповідність та/або заява про медичні вироби особливого призначення, наявність яких передбачається Технічними регламентами щодо медичних виробів, які затверджені постановами Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2013 року № 753, № 754 та № 755, є необов'язковими документами.
Свідоцтво про державну реєстрацію медичного виробу або підтвердження про державну реєстрацію медичного виробу надаються виробам, які пройшли процедуру державної реєстрації у встановленому порядку.
Порядок державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2004 року № 1497 з урахуванням змін і доповнень (далі - Порядок № 1497).
Згідно з пунктом 3 Порядку № 1497 державну реєстрацію медичних виробів здійснює Державна служба України з лікарських засобів (далі - Держлікслужба) за результатами експертизи та у разі потреби випробувань, що проводяться експертними установами.
Пунктом 12 Порядку № 1497 визначено, що на підставі рішення про державну реєстрацію медичні вироби включаються до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення (далі - Реєстр), що ведеться Держлікслужбою, а заявнику видається свідоцтво про державну реєстрацію медичних виробів за встановленим зразком, яке може мати додатки, де зазначаються модифікації медичних виробів та комплектувальні вироби.
Реєстр розташовано на веб-порталі МОЗ України за адресою www.moz.gov.ua.
Постановою Кабінету Міністрів України від 1 липня 2014 року №216 затверджено перелік медичних виробів, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України яких підлягають обкладенню податком на додану вартість за ставкою 7 відсотків"
Отже, враховуючи те, що постанова № 216 набрала чинності з 02 липня 2014 року, при здійсненні із вказаної дати митного оформлення медичних виробів, які ввозяться на митну територію України і на які є свідоцтво про їх державну реєстрацію, податок на додану вартість нараховується за ставкою 7 відсотків. При цьому відсутність декларації про відповідність та/або заяви про медичні вироби особливого призначення за умови наявності діючого свідоцтва про державну реєстрацію медичних виробів не може бути підставою для відмови у застосуванні ставки податку на додану вартість у розмірі 7 відсотків.
Зазначена інформація викладена в листі ДФС України від 19.08.2014 року №2316/7/99-99-19-03-02-17.
ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
Громадянам про митне декларування в електронному вигляді
ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м.Києві нагадує, що здійснити декларування товарів, транспортних засобів можна з використанням електронної митної декларації та інших електронних документів. Усі охочі представники бізнесу без обмежень можуть здійснювати декларування в електронному вигляді у всіх митних режимах.
Декларувати в електронному вигляді може як саме підприємство, так і уповноважений ним митний брокер. Законодавчими актами з питань державної митної справи не встановлено обмежень щодо подання до митного органу електронної митної декларації.
Порядок заповнення митних декларацій на бланку єдиного адміністративного документа затверджено наказом Мінфіну України від 30.05.2012 № 651.
При подачі митних декларацій електронним способом суб'єктам господарювання необхідно керуватися Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 №450.
Ознайомитись з нормативно-правовими актами щодо митного декларування громадяни можуть на web-сайті ДФС України в банері «Електронна митниця».
Послуга з поданням митному органу електронної митної декларації доступна всім підприємствам, що перебувають на обліку у митних органах та посадові особи яких мають електронний цифровий підпис.
ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м.Києві
Штрафні санкції та пеня за несвоєчасну сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві нагадує, у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу, при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу (п.126.1 ст.126 ПКУ)
Після закінчення встановлених ПКУ строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня (пп. 129.1.1 п.129.1 ст.129 ПКУ).
Пеня, визначена пп..129.1.1 п.129.1 ст.129 ПКУ, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) їх розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті (п.129.4 ст.129 ПКУ)
ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
Відшкодування витрат на відрядження найманому працівнику фізичною особою - підприємцем
Статтею121 Кодексу законів про працю України працівники мають право на відшкодування витрат та отримання інших компенсацій у зв'язку із службовим відрядженням.
Надання коштів на відрядження врегульовані підпунктом 140.1.7 пункту 140.1 статті 140 Податкового кодексу України, Інструкцією про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 13.03.98 № 59.
Після повернення з відрядження працівник зобов'язаний надати звіт про витрачені грошові кошти, в тому числі і особисті кошти, які він витратив на службове відрядження, пов'язане саме з підприємницькою діяльністю підприємця, а не за власними потребами працівника. Умовою відшкодування витрат на відрядження є наявність оригіналу документів, що підтверджують вартість таких витрат (квитки, квитанції, чеки, розрахунки тощо).
Витрати, що не підтверджені документально, або зовсім не підлягають відшкодуванню і включенню до витрат підприємця, або можуть бути відшкодовані працівнику за рахунок коштів підприємця з податковими наслідками, тобто, такі витрати згідно з підпунктом «г» підпункту 164.2.17 пункту 164.2 статті 164 Податкового кодексу України є додатковими благами відрядженого працівника та підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб.
ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
Платникам про систему електронного адміністрування ПДВ
ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м.Києві інформує, що з 1 січня 2015 року запроваджується система електронного адміністрування ПДВ. Вона дасть змогу зменшити рівень зловживань працівників податкової сфери і дозволить створити умови для перешкоди отримання незаконного бюджетного відшкодування для платників і тим самим, збільшить надходження до бюджету.
Для всіх платників ПДВ в автоматичному режимі відкриють електронні рахунки в банку, який буде створений та підконтрольний Національному банку України. Усі податкові накладні реєструватимуться в Єдиному реєстрі податкових накладних в електронному вигляді, а для цього платник повинен мати достатню суму податкового кредиту, підтверджену зареєстрованими в ЄРПН податковими накладними та сплатою ПДВ при імпорті товарів.
Повідомляємо, щоб подати електронні звіти необхідно мати електронний цифровий підпис. Отримати електронний цифровий підпис громадяни можуть безкоштовно у будь-якому відділенні Акредитованого центру сертифікації ключів.
Щодо інформації про отримання безкоштовних електронних ключів ви можете звертатись до відокремлених пунктів реєстрації користувачів, що діють в Центрах обслуговування платників в кожній з районних податкових інспекцій столиці.
Адреса Акредитованого центру сертифікації електронних ключів, що знаходиться в Центрі обслуговування платників податків ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві: вул. Смілянська, 6, каб. 14, тел. 245-91-52.
ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
Впродовж АТО засоби спеціального захисту звільняються від ПДВ
Тимчасово, на період проведення антитерористичної операції або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування ПДВ операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України:
- спеціальних засобів індивідуального захисту (каски, виготовлені відповідно до військових стандартів або технічних умов, чи їх еквіваленти та спеціально призначені для них компоненти (тобто підшоломи, амортизатори), що класифікуються у товарній підкатегорії 6506 10 80 00 згідно з УКТ ЗЕД, бронежилети, що класифікуються у товарній підкатегорії 6211 43 90 00 згідно з УКТ ЗЕД), виготовлених відповідно до військових стандартів або військових умов для потреб правоохоронних органів, Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, інших суб'єктів, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону;
- ниток для виготовлення бронежилетів, що класифікуються у товарних підкатегоріях 5402 11 00 00 та 5407 10 00 00 згідно з УКТ ЗЕД;
- тканин (матеріалів) для виготовлення бронежилетів, що класифікуються у товарних підкатегоріях 3920 10 89 90, 3921 90 60 00, 5603 14 10 00, 6914 90 00 00 згідно з УКТ ЗЕД.
Зазначені зміни набрали чинності 23 липня 2014 року, передбачені Законом України від 01.07.2014 року № 1561-VII "Про внесення зміни до Податкового кодексу України щодо спеціальних засобів індивідуального захисту та лікарських засобів".
ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
На прес-конференції обговорювались зміни в Регламенті роботи Акредитованого центру сертифікації ключів
В ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві було проведено прес-конференцію, під час якої заступник начальника Олег Чечель розповів журналісту газети «Справжня бухгалтерська газета» про зміни в Регламенті роботи Акредитованого центру сертифікації ключів.
Олег Сергійович повідомив: «Оновлений Регламент Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів почав діяти з 22 серпня. В регламент було додано перелік документів для ідентифікації адміністраторами реєстрації фізичних осіб, конкретизований порядок реєстрації, введена окрема частина, що передбачає порядок реєстрації державних установ, підприємств, організацій». Також заступник начальника розповів, що для отримання послуг електронного цифрового підпису фізичній особі відповідно до оновленого Регламенту буде потрібно надати наступні документи: заповнена та підписана Реєстраційна картка встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках; копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) паспорта підписувача та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання, засвідчені підписом власника; копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян); копія картки платника податків, засвідчена підписом власника (тільки для посадових осіб, які уповноважені на підписання звітності). Було зазначено, що замість копії облікової картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.
Ознайомитись з оновленим Регламентом АЦСК ІДД Міндоходів громадяни зможуть, завантаживши його з сайту Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів за адресою: acskidd.gov.ua, на якому розміщено необхідну інформацію.
Спілкуючись з представником мас-медіа, Олег Чечель нагадав, що Центр сертифікації ключів при ЦОП ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Смілянська, 6, каб. 14, телефон для довідок: 245-91-52.
ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м.Києві
Громадяни користуються правом на отримання публічної інформації
Реалізація права на доступ до публічної інформації в Україні набуває все більшої суспільної важливості, адже відкритість та доступність публічної інформації є свідченням прозорої роботи органів державної влади, що сприяє зростанню довіри до неї громадян. У період січень – серпень 2014 року до ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві надійшло 75 запитів на публічну інформацію, у т.ч. від юридичних осіб – 58 (77,3%), від фізичних осіб – 17 (22,7%).
У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість запитів збільшьлась на 6 (2013 рік – 69 запитів).
Найбільше запитів надійшло поштою - 42.
Із загальної кількості, у звітному періоді отримано 24 запити, яким відмовлено у задоволені відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
У звітному періоді найактуальнішими були запити про: стан процедури ліквідації підприємницької діяльності; реєстрації і підтвердження статусу платника ПДВ, єдиного податку та ЄСВ; підтвердження факту сплати земельного податку; наявність у ДПІ інформації про власні рахунки в банківських установах; задекларованого власного прибутку; підтвердження факту звітування платника за формою 1-ДФ; надання інформації про третіх осіб; прийняття декларацій; стосовно причин внесення змін до електронної бази даних та наявності перевірок; наявність ліцензій на продаж алкогольних та тютюнових виробів; стан розрахунків з бюджетом.
Усі запити розглянуто та надіслано відповіді запитувачам у 5-ти денний термін.
У січні – серпні 2014 року фахівцями відділу забезпечення доступу до публічної інформації та організації розгляду звернень громадян було проведено 8 семінарів для працівників інших структурних підрозділів з питань розгляду запитів на публічну інформацію.
З початку року ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві проведено 4 „гарячі" телефонні лінії з питань подання та розгляду запитів на публічну інформацію. Усі абоненти отримали роз'яснення, найважливіші з них розміщуються в Інтернеті.
ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
Кожному письмовому зверненню – обґрунтована відповідь
Забезпечення права на звернення громадян – основне завдання ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві, а системний аналіз та узагальнення звернень дають можливість виявити причини, що породжують їх, та своєчасно їх вирішити. Тому на сьогодні робота зі зверненнями громадян посідає особливе місце у діяльності інспекції.
У січні - серпні 2014 року до ДПІ надійшло 84 письмових звернення громадян.
Найбільш актуальні питання, з якими громадяни звернулися до ДПІ у січні - серпні 2014р. стосувались:
- інформування про ухилення від сплати податків – 37 звернень;
- контрольно-перевірочної роботи (проведення перевірки) – 19 звернень;
- реєстрація та облік платників податків – 6 звернень;
- реєстраційні номери облікових карток платників податків – 3 звернення.
Серед фізичних осіб, які письмово звернулись до інспекції: 2 – пенсіонери, 1 – підприємець, 2 – фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, соціальний стан інших заявників не визначено.
Керівництво інспекції приділяє увагу особистому спілкуванню з громадянами. Саме таке спілкування допомагає створити відчуття взаємоповаги, взаєморозуміння та захищеності. За вказаний період, на особистий прийом до керівництва ДПІ звернулось 37 громадян. Громадяни звертались з питаннями стосовно зняття з арешту майна, оподаткування отриманої спадщини, проведення перевірки підприємств, подання звітності на паперових носіях, та інші.
Інформацію про проведення особистого прийому громадян керівниками та іншими посадовими особами ДПІ, графіки прийому громадян розміщено на інформаційних стендах у Центрі обслуговування платників та субсайті ГУ Міндоходів у м. Києві у розділі ДПІ.
У січні – серпні 2014 року фахівцями відділу забезпечення доступу до публічної інформації та організації розгляду звернень громадян було проведено 8 семінарів для працівників інших структурних підрозділів, на яких розглядались основні вимоги до розгляду запитів, висвітлювались характерні порушення при наданні відповідей громадянам.
З початку року ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві проведено 4 „гарячі" телефонні лінії з питань звернень громадян.
ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві
Більше 250 тисяч послуг отримали відвідувачі Центру обслуговування платників ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві за 8 місяців поточного року
За 8 місяців 2014 року в Центрі обслуговування платників надано 267 578 послуг, з них: адміністративних послуг – 59 842; інформативно-консультаційних послуг – 140 180; прийом вхідної кореспонденції – 63 184; послуг ЕЦП – 4 372.
Платникам податків надано Центром 48 588 усних консультацій, з наступних напрямків:
• податкового законодавства – 30 720;
• організації та провадження підприємницької діяльності – 1 271;
• адміністрування ЄСВ – 8 319;
• отримання та підтримка програмного забезпечення електронної звітності – 8 304.
У ЦОП платники податків безкоштовно отримують бланки заяв та податкових декларацій, послуги ламінування та ксерокопіювання.
З метою активного залучення учасників оцінювання якості надання послуг у Центрі постійно проводиться електронне анкетування за допомогою електронної книги та письмове анкетування, до якого залучає консультант-модератор. За січень-серпень заповено 196 письмових анкет, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи ЦОП. Результати електронного анкетування щомісячно контролює безпосередньо ГУ Міндоходів у м. Києві.
В окремому кабінеті облаштовано Центр сертифікації ключів. Платники можуть безкоштовно та швидко отримати електронні ключі. За 8 місяців 2014р. до оформлення договорів на здачу звітів в електронному вигляді залучено 4 372 платника.
У приміщенні ЦОП 3 комп'ютера підключені до мережі Інтернет з завантаженим необхідним програмним забезпеченням, яке дозволяє здійснити повний цикл підготовки та відправки до ДПІ звітності. Організовано проведення тренінгів з платниками податків щодо подання звітності в електронному вигляді до Центрального порталу прийому звітності 'МДЗ України' та допомога у відправці Договору про визнання електронних документів юридичних/фізичних осіб, користуванню програмами «Податкова звітність» (OPZ) та «Соната».
Кожен мешканець району має можливість задовольнити свої бажання та отримати необхідну інформацію за допомогою кваліфікованих фахівців, які працюють в Центрі.
ДПІ у Солом'янському районі ГУ Міндоходів у м. Києві