У першому кварталі 2012 р. «МТС Україна» продовжує демонструвати позитивну динаміку, характерну для компанії протягом останніх 3 років. Позитивний тренд зберігається, незважаючи на уповільнення темпів зростання макроекономічних показників країни (зростання ВВП у 1Q 2012 знизилось до 1,8% в порівнянні з 5,4% у 1Q 2011), а темпи зростання основних фінансових і операційних показників компанії випереджають ринок. Головним чином, це результат реалізації послідовної маркетингової й збутової стратегії, спрямованої на залучення якісних абонентів, їх утримання та розвиток.
Фінансові показники:
Виручка. У 1 кварталі 2012 р. виручка виросла на 7,8% у порівнянні з аналогічним періодом 2011 р. і склала 2,218 млрд. грн. Головні чинники зростання – якісна абонбаза з найвищим на ринку рівнем споживання голосових і додаткових послуг внаслідок реалізації програми з утримання й розвитку абонентів, а також високий рівень підключень нових абонентів.
OIBDA. Показник OIBDA виріс на 15,3% у річному обчисленні. Позитивний вплив на нього справило збільшення доходів, підвищення ефективності витрат, інвестицій і бізнес-процесів. Маржа OIBDA виросла на 3,1 п.п. відносно попереднього року й склала 47,8%.
В іншому показники відповідають сезонної динаміці.
Чистий прибуток. Чистий прибуток компанії склав 312,8 млн. грн. Зростання було досягнуто завдяки збільшенню доходів і ефективному управлінню витратами і склало 138,6% у річному обчисленні.
Операційні показники:
Абонбаза. За рік абонбаза МТС збільшилася на 890 тис. абонентів і на кінець 1Q 2012 склала 19,39 млн. Тарифи МТС продовжують лідирувати за оптимальним співвідношенням ціни та якості в сприйнятті абонентів. Серед найбільш привабливих пропозицій, які дозволили компанії залучити нових абонентів у 1 кварталі, – тарифи лінійки «Супер МТС» без ПЗС, а також безлімітні тарифи лінійки ULTRA, побудовані за принципом «все включено».
ARPU та MOU. Традиційно є високими обсяги споживання послуг МТС. Триває помірне зростання показників ARPU та MOU. У порівнянні з 1Q 2011 ARPU зріс на 3,1% і склав 37,2 грн. MOU досяг 601 хв, зростання склало 6,6% у річному обчисленні.
Додаткові послуги. У першому кварталі зберігаються високі темпи споживання додаткових послуг – їх частка в структурі ARPU досягла 32%. Найбільш значне зростання показали послуги передачі даних – за рік доходи від них зросли на 14%. Це пояснюється високим потенціалом цього ринку і затребуваністю у абонентів тарифних пакетів з включеними data-послугами, такими як «Смартфон» з безлімітним інтернетом, а також тарифи лінійки «MAX Energy» без ПЗЗ і поповнення з включеними пакетами інтернет-трафіку.
«Свого часу ми відмовилися від інструментів штучного «роздування» абонбази, які до сих пір використовуються на ринку. Проте сфокусувалися на залученні активних абонентів, доступності послуг та інвестиції в мережу, здатну витримати споживання послуг, що зростає. І ось результат – більше трьох років поспіль наш бізнес демонструє гарну динаміку, нарощуючи основні показники. Наші абоненти продовжують лідирувати на ринку за обсягами споживаних послуг, залишаючись рекордсменами не лише за тривалістю дзвінків, але й з використання додаткових послуг», – прокоментував генеральний директор «МТС Україна» Іван Золочевський.